„S finančním zdravím pomáháme již více než 2 milionům klientů, kterým jsme za poslední rok pomohli zlepšit finanční zdraví v průměru o 7 254 korun. Jsme největší bankou zaměřenou na osobní poradenství v Česku a v kampani proto zdůrazňujeme různorodost našich klentů a jejich potřeb,” říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny.
Kampaň běží v televizi, online kanálech, na streamovacích platformách a v rámci sociálních sítí, kde se do ní zapojí řada influencerů. Jako jedna z prvních českých společností pak Spořitelna v rámci kampaně využije tzv. adresibilní videa.
„Ve spolupráci s naší komunikační agenturou Wavemaker CZ využíváme vůbec poprvé tuto technologii, která umožňuje přizpůsobit obsah i čas a způsob doručení online videí přirozeným preferencím jednotlivých klientů. Připravili jsme desítky variant našeho online spotu, které budeme klientům zobrazovat na základě jejich přirozeného online chování a jejichž obsah je personalizovaný tak, aby klientům doporučil ten nejrelevantnjěší produkt či službu pro zlepšení jejich finančního zdraví,” doplňuje Monika Hovorková.
Součástí komunikačního mixu jsou i outdoorové reklamní plochy, billboardy, LCD obrazovky v rámci pobočkové sítě a prostředky hromadné dopravy včetně kompletního brandingu přestupní stanice Muzeum pražského metra.