Přejít k hlavnímu obsahu
Česká spořitelna vůbec poprvé v kampani využívá adresabilní videa
Nová kampaň, která odstartovala na začátku ledna 2024, akcentuje strategii Spořitelny zlepšovat finanční zdraví klientů. Spořitelna v kampani ukazuje, kolika klientům již pomáhá s péčí o jejich finanční zdraví a také o kolik korun si klienti průměrně za posledních 12 měsíců přilepšili. Cílem kampaně, která probíhá do konce března, je motivovat nové i stávající klienty k využívání online účtu a poradenství v rámci digitálního bankovnictví George.
george

„S finančním zdravím pomáháme již více než 2 milionům klientů, kterým jsme za poslední rok pomohli zlepšit finanční zdraví v průměru o 7 254 korun. Jsme největší bankou zaměřenou na osobní poradenství v Česku a v kampani proto zdůrazňujeme různorodost našich klentů a jejich potřeb,” říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny.

Kampaň běží v televizi, online kanálech, na streamovacích platformách a v rámci sociálních sítí, kde se do ní zapojí řada influencerů. Jako jedna z prvních českých společností pak Spořitelna v rámci kampaně využije tzv. adresibilní videa.

„Ve spolupráci s naší komunikační agenturou Wavemaker CZ využíváme vůbec poprvé tuto technologii, která umožňuje přizpůsobit obsah i čas a způsob doručení online videí přirozeným preferencím jednotlivých klientů. Připravili jsme desítky variant našeho online spotu, které budeme klientům zobrazovat na základě jejich přirozeného online chování a jejichž obsah je personalizovaný tak, aby klientům doporučil ten nejrelevantnjěší produkt či službu pro zlepšení jejich finančního zdraví,” doplňuje Monika Hovorková.

Součástí komunikačního mixu jsou i outdoorové reklamní plochy, billboardy, LCD obrazovky v rámci pobočkové sítě a prostředky hromadné dopravy včetně kompletního brandingu přestupní stanice Muzeum pražského metra.

Datum vytvoření: 04/01/2024

linkedin

Komentáře komentáře
ECB otáčí kormidlo: Od vysoké inflace ke slabému růstu Jinak řečeno, stále větší část Rady guvernérů je přesvědčena o udržitelnosti des... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Česká harmonizovaná inflace na trojce Tak jako ta národní v posledních měsících narůstá s tím, jak zafungoval srovnáva... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Německo čekají předčasné volby již v únoru. A novou vládu mizerná ekonomika Podobně jako v USA bude zásadním tématem voleb ekonomika. Na rozdíl od americké ... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko