Přejít k hlavnímu obsahu
Česká spořitelna vůbec poprvé v kampani využívá adresabilní videa
Nová kampaň, která odstartovala na začátku ledna 2024, akcentuje strategii Spořitelny zlepšovat finanční zdraví klientů. Spořitelna v kampani ukazuje, kolika klientům již pomáhá s péčí o jejich finanční zdraví a také o kolik korun si klienti průměrně za posledních 12 měsíců přilepšili. Cílem kampaně, která probíhá do konce března, je motivovat nové i stávající klienty k využívání online účtu a poradenství v rámci digitálního bankovnictví George.
george

„S finančním zdravím pomáháme již více než 2 milionům klientů, kterým jsme za poslední rok pomohli zlepšit finanční zdraví v průměru o 7 254 korun. Jsme největší bankou zaměřenou na osobní poradenství v Česku a v kampani proto zdůrazňujeme různorodost našich klentů a jejich potřeb,” říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny.

Kampaň běží v televizi, online kanálech, na streamovacích platformách a v rámci sociálních sítí, kde se do ní zapojí řada influencerů. Jako jedna z prvních českých společností pak Spořitelna v rámci kampaně využije tzv. adresibilní videa.

„Ve spolupráci s naší komunikační agenturou Wavemaker CZ využíváme vůbec poprvé tuto technologii, která umožňuje přizpůsobit obsah i čas a způsob doručení online videí přirozeným preferencím jednotlivých klientů. Připravili jsme desítky variant našeho online spotu, které budeme klientům zobrazovat na základě jejich přirozeného online chování a jejichž obsah je personalizovaný tak, aby klientům doporučil ten nejrelevantnjěší produkt či službu pro zlepšení jejich finančního zdraví,” doplňuje Monika Hovorková.

Součástí komunikačního mixu jsou i outdoorové reklamní plochy, billboardy, LCD obrazovky v rámci pobočkové sítě a prostředky hromadné dopravy včetně kompletního brandingu přestupní stanice Muzeum pražského metra.

Datum vytvoření: 04/01/2024

linkedin

Komentáře komentáře
Služby přebírají otěže ekonomiky Za první kvartál vzrostly reálné tržby odvětví spadajících pod služby mezičtvrtl... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Jak sebevědomá bude ECB vstříc strnulému Fedu? Při pohledu do zpětného zrcátka platí, že od vzniku eurozóny byl Fed v měnově-po... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
ČNB snižuje sazby na 5,25 %, ale jejich trajektorii reviduje prudce vzhůru Posun trajektorie sazeb směrem vzhůru jsme sice předpokládali, a to hned z někol... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš