Spořitelna také umožnuje klientům, které postihly povodně, odklad splátek úvěrů a hypoték až na 3 měsíce bez negativního zápisu do registrů dlužníků. Dosud možnosti odkladu splátek využily nižší desítky klientů. Povodněmi postižení klienty mohou také získat přímou finanční pomoc v podobě bezúročných půjček až do výše 2,5 milionů korun po dobu 3 měsíců.
„Ještě před příchodem hlavní povodňové vlny jsme posílili naše klientské centrum a připravili program odkladu splátek a přímé finanční pomoci pro naše klienty. Pro realizaci finanční pomoci jsme se rozhodli ve chvíli, kdy hlavní povodňová vlna opadla a je možné začít vyčíslovat celkovou výši škod,“ říká Andrea Studihradová, která ve Spořitelně koordinuje programy společenské odpovědnosti.
Spořitelna nabízí pomoc také zaměstnancům a jejich rodinám, kteří byli zasaženi povodněmi. „Postižení zaměstnanci mohou čerpat 5 dnů zvláštního volna na zvládnutí povodňových škod ve svých domovech a mohou také čerpat přímou finanční pomoc z krizového zaměstnaneckého fondu,“ doplňuje Studihradová.