Přejít k hlavnímu obsahu
Česká spořitelna v nové kampani upozorňuje na obavu Čechů hovořit otevřeně o penězích
Když spolu mluvíme, jsme #silnější. Pod tímto sloganem spouští Česká spořitelna novou kampaň, která pokračuje v komunikačním konceptu #silnější. Z výzkumu Spořitelny a agentury Kantar vyplynulo, že téma peněz a správy osobních financí je pro většinu Čechů stále velké tabu. Kampaň, která ukazuje překonání komunikační bariéry ve vztahu otce a malého syna se snaží právě na tabu v mezilidské komunikaci upozornit a chce tak ukázat, že když spolu lidé hovoří o osobních financích, může jim to pomoci lépe a zdravěji hospodařit.
silnejsi

„Z našeho kvalitativního průzkumu vyplývá, že lidé mají bariéry, které jim brání mluvit o financích, ať už je to strach, stud nebo nedůvěra. Cílem další fáze kampaně #silnější je bourání těchto bariér, posílení důvěry naší značky a prezentace konkrétních příkladů, jak umíme pomoci k zdravějšímu rodinnému či firemnímu rozpočtu,“ říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny.

Ve čtyřech rozdílných verzích televizního spotu kampaně pak Spořitelna ukazuje příklady čtyř aktuálních služeb, jimiž pomáhá zlepšovat zdraví klientů - pomoc se zajištěním nároku na příspěvek na bydlení, 15% sleva na nákup potravin s Moneyback, firemní poradenství a odložení splátek.   

Kampaň odstartovala 3. října a poběží na TV Nova, Nova Cinema, ČT 2 a ČT Sport až do konce prosince. Kromě TV spotů ji mohou lidé zaznamenat na billboardech po celé ČR, ve výlohách pobočkové síti, na sociálních sítích, internetu, ale i v síti multikin Cinema City. 

Datum vytvoření: 05/10/2022

linkedin

Komentáře komentáře
Státní dluh překonal hranici 3,2 bilionů korun V poměru k HDP situace vypadá mnohem příznivěji, protože se dluh pohybuje jen ok... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Geopolitika opět v centru pozornosti Trhy jinými slovy věří, že další eskalace do podoby širšího regionálního konflik... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v březnu zůstává na cíli, v létě uvidíme další pokles Příběhy uvnitř spotřebitelského koše jsou však nadále velmi rozdílné.  Za poměrn... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš