Přejít k hlavnímu obsahu
Česká spořitelna připravila novou kampaň týkající se aplikace George
S moderní aplikací George jde všechno hravě. Takové je hlavní sdělení nové kampaně České spořitelny na mobilní bankovnictví George, až do konce září bude k vidění na TV NOVA, České televizi a od září i v kinech Cinema City.

Kampaň poběží také na sociálních sítích, v online prostoru a na venkovních billboardech. S kampaní na George bude možné se setkat i v metru, kde budou například zmiňovány výhody slevového programu Moneyback.

„V nové kampani na George cílíme zejména na mladé klienty. Představujeme jim naši mobilní aplikaci jako moderní a inovativní nástroj, který jim v mnoha situacích usnadní život,” říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny. 

Spořitelna v kampani například ukazuje, jak lze díky slevovému programu Moneyback v mobilním bankovnictvím George ušetřit při placení kartou u vybraných obchodníků nebo že se lze díky bankovní identitě (BankID) a George snadno vyhnout frontám na úřadech. Stejně tak si klienti mohou z bankomatu snadno vybrat bezdotykově hotovost díky načtení QR kódu v aplikaci George. 

Datum vytvoření: 15/08/2022

linkedin

Komentáře komentáře
Koruna na konci roku v laufu. Vydrží dobrá nálada v roce 2025? Zisky koruny odrážejí zejména příznivý vývoj úrokového diferenciálu. Zatímco saz... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Nečitelný Fed doručil jestřábí redukci sazeb Zmatení generuje především nová kvartální prognóza Fedu, která vidí jádrovou inf... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák
ČNB nechává úrokové sazby beze změny Od loňského prosince už snížila svoji hlavní úrokovou sazbu ze sedmi procent na ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek