Přejít k hlavnímu obsahu
Česká spořitelna otevřela jubilejní 100. pobočkou v novém formátu
Česká spořitelna otevřela 6. května již 100. pobočku v novém formátu. Tou jubilejní se stala pobočka v Mladé Boleslavi na náměstí Míru. Koncept poboček v novém formátu je postaven na otevřenosti prostoru a jednoduchém a přehledném vybavení. Jejich součástí jsou samoobslužné zóny, obchodní haly a uzavřené jednací místnosti pro schůzky s klienty a videokonference.

Prostor poboček se zároveň stává komunitním místem, kde se konají různá setkání, výstavy a prezentace místních firem a neziskových společností. Nedávno Česká spořitelna ve stejném formátu otevřela pobočku v Hradci Králové, v ulici Československé armády. Dále například ve Strakonicích, Lounech, Třebíči či Trutnově.

„Novému stylu poradenství, se kterým jsme před více než dvěma lety přišli, jsme museli pochopitelně přizpůsobit i prostředí, ve kterém se setkání s klienty odehrávají. Klient je v nových pobočkách hlavní postavou, je uprostřed všeho dění. Pro jednoduché služby má k dispozici dobře vybavenou samoobslužnou zónu, a pro to, aby mohl řešit svoje finanční potřeby, vznikly diskrétní jednací salonky. Každá nová pobočka je také připravená na to, aby sloužila i komunitě, městu, vesnici, kde se nachází,” říká Filip Belant, současný šéf tribu nezajištěné úvěry, který stál u vzniku nového pobočkového konceptu České spořitelny.

Poradci na nově zrekonstruovaných pobočkách nemají své pevné místo, klientům jsou k dispozici v samoobslužné zóně a v hale podle potřeby. Jejich oblečení je také méně formální, než je u bankéřů zvykem. Práce s hotovostí probíhá buď u pokladního modulu pro příjem a výdej hotovosti nebo v samoobslužné zóně, kde nejsou klasické pokladny, ale stroje umožňující výběr, vklad a zadání platby. Poradci jsou klientům vždy připraveni pomoci s jejich ovládáním.

Úplně první pobočkou v novém konceptu představila Spořitelna před 2,5 lety v královehradeckém Auparku. Nyní jsou dostupné v každém kraji, jen v Praze jich je v současnosti 18.

„Po celou dobu, co rekonstruujeme naše pobočky, pečlivě nasloucháme, co nám klienti a bankéři říkají. Nová pobočka v Mladé Boleslavi i ty, které vznikly nedávno, např. Strakonice, Louny, Třebíč, Trutnov nebo i Šternberk už jsou zase o něco pohodlnější pro klienty a příjemnější pro práci našich bankéřů,” říká Antonín Kratochvíl, expert na inovace v České spořitelně a doplňuje: „Pro zlepšování celkového prostoru poboček nám také pomáhá virtuální realita, kterou využíváme při ladění nových konceptů menších poboček. Předcházíme tak dodatečným interiérovým a stavebním úpravám a výrazně šetříme náklady. V průběhu letošního roku plánujeme zmodernizovat 30 menších poboček v novém konceptu.”

 

Datum vytvoření: 07/05/2019

linkedin

Komentáře komentáře
Koruna na konci roku v laufu. Vydrží dobrá nálada v roce 2025? Zisky koruny odrážejí zejména příznivý vývoj úrokového diferenciálu. Zatímco saz... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Nečitelný Fed doručil jestřábí redukci sazeb Zmatení generuje především nová kvartální prognóza Fedu, která vidí jádrovou inf... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák
ČNB nechává úrokové sazby beze změny Od loňského prosince už snížila svoji hlavní úrokovou sazbu ze sedmi procent na ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek