Přejít k hlavnímu obsahu
Česká spořitelna otevřela jubilejní 100. pobočkou v novém formátu
Česká spořitelna otevřela 6. května již 100. pobočku v novém formátu. Tou jubilejní se stala pobočka v Mladé Boleslavi na náměstí Míru. Koncept poboček v novém formátu je postaven na otevřenosti prostoru a jednoduchém a přehledném vybavení. Jejich součástí jsou samoobslužné zóny, obchodní haly a uzavřené jednací místnosti pro schůzky s klienty a videokonference.

Prostor poboček se zároveň stává komunitním místem, kde se konají různá setkání, výstavy a prezentace místních firem a neziskových společností. Nedávno Česká spořitelna ve stejném formátu otevřela pobočku v Hradci Králové, v ulici Československé armády. Dále například ve Strakonicích, Lounech, Třebíči či Trutnově.

„Novému stylu poradenství, se kterým jsme před více než dvěma lety přišli, jsme museli pochopitelně přizpůsobit i prostředí, ve kterém se setkání s klienty odehrávají. Klient je v nových pobočkách hlavní postavou, je uprostřed všeho dění. Pro jednoduché služby má k dispozici dobře vybavenou samoobslužnou zónu, a pro to, aby mohl řešit svoje finanční potřeby, vznikly diskrétní jednací salonky. Každá nová pobočka je také připravená na to, aby sloužila i komunitě, městu, vesnici, kde se nachází,” říká Filip Belant, současný šéf tribu nezajištěné úvěry, který stál u vzniku nového pobočkového konceptu České spořitelny.

Poradci na nově zrekonstruovaných pobočkách nemají své pevné místo, klientům jsou k dispozici v samoobslužné zóně a v hale podle potřeby. Jejich oblečení je také méně formální, než je u bankéřů zvykem. Práce s hotovostí probíhá buď u pokladního modulu pro příjem a výdej hotovosti nebo v samoobslužné zóně, kde nejsou klasické pokladny, ale stroje umožňující výběr, vklad a zadání platby. Poradci jsou klientům vždy připraveni pomoci s jejich ovládáním.

Úplně první pobočkou v novém konceptu představila Spořitelna před 2,5 lety v královehradeckém Auparku. Nyní jsou dostupné v každém kraji, jen v Praze jich je v současnosti 18.

„Po celou dobu, co rekonstruujeme naše pobočky, pečlivě nasloucháme, co nám klienti a bankéři říkají. Nová pobočka v Mladé Boleslavi i ty, které vznikly nedávno, např. Strakonice, Louny, Třebíč, Trutnov nebo i Šternberk už jsou zase o něco pohodlnější pro klienty a příjemnější pro práci našich bankéřů,” říká Antonín Kratochvíl, expert na inovace v České spořitelně a doplňuje: „Pro zlepšování celkového prostoru poboček nám také pomáhá virtuální realita, kterou využíváme při ladění nových konceptů menších poboček. Předcházíme tak dodatečným interiérovým a stavebním úpravám a výrazně šetříme náklady. V průběhu letošního roku plánujeme zmodernizovat 30 menších poboček v novém konceptu.”

 

Datum vytvoření: 07/05/2019

linkedin

Komentáře komentáře
Nepřekvapivé zhoršení nálad v české ekonomice Náladu podnikatelů negativně ovlivnil vývoj v průmyslu, který sice v posledních ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Trumpova reciproční cla: 20 % na české a EU exporty a 25 % cla na auta, železo a hliník Reciproční cla? Reciproční cla v Trumpově pojetí neberou v potaz pouze cla ... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Trumpův šok. Jak nejistota ovlivňuje ekonomiku a trhy Prvotní dopad Trumpových vesměs chaotických politik – zejména na poli obchodních... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko