Přejít k hlavnímu obsahu
Banka Creditas bodovala na Českých cenách za PR
Porota České ceny za public relations ocenila projekt „Úspěšný start Max banky - PR může nahradit reklamu“ skvělým druhým místem v kategorii Firemní a krizová komunikace. Banka Creditas si tak do sbírky přidala další sošku Lemura.

Bez jakékoliv marketingové kampaně a bez reklamy, čistě díky PR a plošné medializaci vzrostl během měsíce počet klientů nově vzniklé Max banky (dříve Expobank) téměř o polovinu a objem vkladů na dvojnásobek. Banka Creditas vsadila v komunikaci na rychlost, transparentnost, zajímavost, a to jí vyneslo ocenění odborníků na komunikaci.

Do soutěže Lemur - známé jako Česká cena za PR - letos přišel rekordní počet přihlášek. Osmnáctý ročník jich registroval celkem 329, ve hře bylo 186 nominovaných projektů. „Mám velkou radost, že se nám podařilo získat cenu v tak obrovské konkurenci. Jsem ráda, že porota ocenila projekt, za kterým byl minimální rozpočet, ale skvělé výsledky. Je to důkaz toho, že PR může mít nezanedbatelný vliv i na výsledky firem,“ říká ředitelka vnějších vztahů a komunikace skupiny Creditas Lucie Brunclíková, která za úspěšnou PR kampaní stojí.

Letošní cena je již pátou trofejí v České ceně za PR, kterou si Banka Creditas za posledních sedm let odnesla.

Datum vytvoření: 21/06/2023

linkedin

Komentáře komentáře
ECB otáčí kormidlo: Od vysoké inflace ke slabému růstu Jinak řečeno, stále větší část Rady guvernérů je přesvědčena o udržitelnosti des... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Česká harmonizovaná inflace na trojce Tak jako ta národní v posledních měsících narůstá s tím, jak zafungoval srovnáva... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Německo čekají předčasné volby již v únoru. A novou vládu mizerná ekonomika Podobně jako v USA bude zásadním tématem voleb ekonomika. Na rozdíl od americké ... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko