Bez jakékoliv marketingové kampaně a bez reklamy, čistě díky PR a plošné medializaci vzrostl během měsíce počet klientů nově vzniklé Max banky (dříve Expobank) téměř o polovinu a objem vkladů na dvojnásobek. Banka Creditas vsadila v komunikaci na rychlost, transparentnost, zajímavost, a to jí vyneslo ocenění odborníků na komunikaci.
Do soutěže Lemur - známé jako Česká cena za PR - letos přišel rekordní počet přihlášek. Osmnáctý ročník jich registroval celkem 329, ve hře bylo 186 nominovaných projektů. „Mám velkou radost, že se nám podařilo získat cenu v tak obrovské konkurenci. Jsem ráda, že porota ocenila projekt, za kterým byl minimální rozpočet, ale skvělé výsledky. Je to důkaz toho, že PR může mít nezanedbatelný vliv i na výsledky firem,“ říká ředitelka vnějších vztahů a komunikace skupiny Creditas Lucie Brunclíková, která za úspěšnou PR kampaní stojí.
Letošní cena je již pátou trofejí v České ceně za PR, kterou si Banka Creditas za posledních sedm let odnesla.