Přejít k hlavnímu obsahu
Banka Creditas bodovala na Českých cenách za PR
Porota České ceny za public relations ocenila projekt „Úspěšný start Max banky - PR může nahradit reklamu“ skvělým druhým místem v kategorii Firemní a krizová komunikace. Banka Creditas si tak do sbírky přidala další sošku Lemura.

Bez jakékoliv marketingové kampaně a bez reklamy, čistě díky PR a plošné medializaci vzrostl během měsíce počet klientů nově vzniklé Max banky (dříve Expobank) téměř o polovinu a objem vkladů na dvojnásobek. Banka Creditas vsadila v komunikaci na rychlost, transparentnost, zajímavost, a to jí vyneslo ocenění odborníků na komunikaci.

Do soutěže Lemur - známé jako Česká cena za PR - letos přišel rekordní počet přihlášek. Osmnáctý ročník jich registroval celkem 329, ve hře bylo 186 nominovaných projektů. „Mám velkou radost, že se nám podařilo získat cenu v tak obrovské konkurenci. Jsem ráda, že porota ocenila projekt, za kterým byl minimální rozpočet, ale skvělé výsledky. Je to důkaz toho, že PR může mít nezanedbatelný vliv i na výsledky firem,“ říká ředitelka vnějších vztahů a komunikace skupiny Creditas Lucie Brunclíková, která za úspěšnou PR kampaní stojí.

Letošní cena je již pátou trofejí v České ceně za PR, kterou si Banka Creditas za posledních sedm let odnesla.

Datum vytvoření: 21/06/2023

linkedin

Komentáře komentáře
Červnový růst jádrové inflace CPI udrží stabilní úrokové sazby ČNB Ke zvolnění jádrové inflace je zapotřebí: 1) mírnější tlak na trhu nemovitostí (... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Vláda hospodaří v půli roku s deficitem 152 miliard, výhled je ale nejistý Inkaso roste jak v případě daní z příjmů fyzických (+13,9 %), tak i právnických ... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
ČNB si dává přestávku Předpokládám, že jde o přestávku, nikoliv konec politiky uvolňování měnové polit... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek