Přejít k hlavnímu obsahu
AXA zveřejňuje bez cenzury klientské hodnocení
Skupina AXA Česká republika a Slovensko na internetu transparentně zveřejňuje klientské hodnocení svých produktů a služeb. Je první finanční institucí, která jej na obou trzích publikuje v plném znění a bez cenzury v takovém rozsahu.

V reálném čase získává, měří a zveřejňuje zpětnou vazbu svých klientů na všechny klíčové okamžiky, jako jsou sjednání pojištění, penze či investice, respektive jejich ukončení spojené s výplatou financí či pojistného plnění, a to i v případě likvidace škody. Dnes byl spuštěn ostrý provoz. Od zahájení pilotní fáze v roce 2017 se do něj zapojilo přes 7 tisíc klientů. Hodnocení klientské zkušenosti zajišťuje pro skupinu AXA Česká republika a Slovensko nezávislá společnost eKomi.

„Naší strategií je důsledná orientace na klienta, posílení vzájemných vztahů a posun do role partnera, který stojí po boku klienta ve všech důležitých momentech jeho života. Ať už se jedná o prevenci, servis, krytí rizik, zhodnocení úspor na penzi či investice. Je na nás, abychom přemýšleli nad tím, jak být pro klienta lepší, odlišnější, odvážnější, aby si nás lidé vybírali kvůli dobré zkušenosti s našimi produkty a službami. Za zpětnou vazbu našim klientů děkuji, velmi si jí vážím, protože nám pomáhá být pro ně lepším partnerem,”komentuje inovaci Chief Executive Officer skupiny AXA Česká republika a Slovensko Robert Gauci.

„Konkrétní a věcná zpětná vazba klientů je pro nás důležitá. Podněty získané v rámci transparentní zpětné vazby klientů jsou pro nás spouštěcím mechanismem pro další úpravu procesů, produktů i služeb tak, aby naše nabídka odpovídala měnícím se potřebám našich klientů. Postupně budeme přidávat a měřit i další klíčové momenty ve vztahu s našimi klienty tak, abychom získali kompletní obrázek o tom, jak nás vnímají ve všech důležitých okamžicích,“ uzavírá Chief Marketing & Digital Officer skupiny AXA Česká republika a Slovensko Frederic Boulanger.

Skupina AXA Česká republika a Slovensko již od roku 2017 nasbírala přes 7 tisíc hodnocení od svých klientů. Průměrné hodnocení se aktuálně pohybuje mezi 4,3 a 4,4 hvězdičkami z pěti možných. Další detaily představí skupina AXA Česká republika a Slovensko na tiskové konferenci v druhé polovině dubna.

 

Datum vytvoření: 05/04/2019

linkedin

Komentáře komentáře
Koruna na konci roku v laufu. Vydrží dobrá nálada v roce 2025? Zisky koruny odrážejí zejména příznivý vývoj úrokového diferenciálu. Zatímco saz... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Nečitelný Fed doručil jestřábí redukci sazeb Zmatení generuje především nová kvartální prognóza Fedu, která vidí jádrovou inf... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák
ČNB nechává úrokové sazby beze změny Od loňského prosince už snížila svoji hlavní úrokovou sazbu ze sedmi procent na ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek