Allianz spouští novou kampaň na autopojištění
Už v sobotu odstartuje jarní reklamní kampaň na autopojištění pojišťovny Allianz. Nově nabízí čtyři jednoduché balíčky, ze kterých si snadno vybere každý motorista. Přestože Allianz představuje nový produkt, slevy za (ne)ujeté kilometry stále platí. I to v kampani klientům připomíná.
„Zatímco vy si žijete svůj život, Allianz vás chrání“ - to je hlavní motto letošní komunikace české pobočky největší pojišťovny pro motoristy na světě. Proto nabízí výběr z jednoduchých balíčků, aby si klient měl možnost snadno a rychle zvolit ten, který mu nejlépe sedí.
Kampaň poběží od poloviny února do konce března v televizi a na internetu. Reklamní spoty, které vznikly v hamburských studiích, se skládají ze slow-motion záběrů rodiny jedoucí v autě a ačkoliv by se na první pohled mohlo zdát, že jde o počítačově animované postavy, opak je pravdou – každý charakter byl vymodelován ručně, stejně tak jako vozidlo, jehož kola tvoří pravé pneumatiky. Kvůli celkovému dojmu pak každou část grafici posunovali po milimetrech.
Datum
vytvoření: 13/02/2019
komentáře
Koruna na konci roku v laufu. Vydrží dobrá nálada v roce 2025?
Zisky koruny odrážejí zejména příznivý vývoj úrokového diferenciálu. Zatímco saz...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
Nečitelný Fed doručil jestřábí redukci sazeb
Zmatení generuje především nová kvartální prognóza Fedu, která vidí jádrovou inf...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB
ČNB nechává úrokové sazby beze změny
Od loňského prosince už snížila svoji hlavní úrokovou sazbu ze sedmi procent na ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas