„Od samého počátku Air Bank se snažíme měnit svět českého bankovnictví zjednodušováním všeho, co se v životě točí okolo peněz. Skutečnost, že s námi s oblibou bankuje stále více klientů a je jich už 1,1 milionu, je pro mě potvrzením, že se nám daří naši ambici naplňovat. Věřím, že jsme pomyslnou laťku spokojenosti s bankovnictvím posunuli na zcela novou úroveň, která nejen potvrdila, že i banku mohou mít lidé rádi, ale také přiměla tradiční banky zapracovat na jejich vlastním přístupu ke klientům. A mohu slíbit, že v nabourávání zažitých pořádků budeme pokračovat i v dalších oblastech. Chceme přinést například co nejpříjemnější bankovnictví pro podnikatele nebo rozšířit pohodlné bezhotovostní placení všude tam, kde by to lidé ocenili, ale zatím to z různých důvodů nejde,“ říká Michal Strcula, generální ředitel a předseda představenstva Air Bank.
Air Bank během posledního roku rozšířila své služby pro rodiny s dětmi, v mobilní aplikaci My Air spustila unikátní bezúročné rozložení nečekaných výdajů nebo také díky spolupráci s dalšími bankami pro své klienty více než zpětinásobila počet bankomatů s výběry hotovosti zdarma.
Letos v březnu poskytla svým klientům půjčky pod značkou Air Bank v objemu 1,64 miliardy korun, tedy vůbec nejvyšším za jediný měsíc od vzniku banky v roce 2011. P2P platforma Zonky, kterou Air Bank provozuje, zase ve stejný měsíc poskytla rekordní počet půjček ve své historii, a to konkrétně více než 3 200.