
Front office, aneb slabiny v komunikaci se zákazníkem
Příjemná zákaznická zkušenost patří mezi nejdůležitější aspekty každého byznysu. Je utvářena zejména komunikací mezi oddělením front office a klientem. Toho jsou si vědomi také banky, které na svých front office odděleních neustále pracují a snaží se je zdokonalovat.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 22/01/2016

Trh nemovitostí znervózňuje ČNB. Jaké má centrální banka možnosti?
Svižný růst cen nových nemovitostí prosakuje do inflace skrze několik kanálů. K ...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

ČNB nepřekvapila svým rozhodnutím ponechat 3,5% sazbu, ani jestřábím komentářem
Na druhé straně prognóza ČNB připouští další pokles základní úrokové sazby na 3,...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Disent vůči Powellovi roste, ten ale drží jestřábí linii
Rozložení hlasů zveřejněné na konci komentáře k rozhodnutí Fedu logicky nažhavil...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB
