
Front office, aneb slabiny v komunikaci se zákazníkem
Příjemná zákaznická zkušenost patří mezi nejdůležitější aspekty každého byznysu. Je utvářena zejména komunikací mezi oddělením front office a klientem. Toho jsou si vědomi také banky, které na svých front office odděleních neustále pracují a snaží se je zdokonalovat.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 22/01/2016

ČNB podle očekávání snížila sazby o 25bps, další kroky budou „velmi opatrné“
Bankovní rada měla pro své rozhodnutí k dispozici novou jarní prognózu, která, p...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance

Tři zajímavosti v slabším půlprocentním nárůstu HDP
Podle ČSÚ především pokračující oživení spotřeby domácností a v menší míře inves...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Česká ekonomika si drží tempo
Je to sice nejrychlejší růst za více než dva roky, ale přece jenom jde o číslo o...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
