Přejít k hlavnímu obsahu
Front office, aneb slabiny v komunikaci se zákazníkem
Příjemná zákaznická zkušenost patří mezi nejdůležitější aspekty každého byznysu. Je utvářena zejména komunikací mezi oddělením front office a klientem. Toho jsou si vědomi také banky, které na svých front office odděleních neustále pracují a snaží se je zdokonalovat.
Datum vytvoření: 22/01/2016

linkedin

Komentáře komentáře
ČNB podle očekávání snížila sazby o 25bps, další kroky budou „velmi opatrné“ Bankovní rada měla pro své rozhodnutí k dispozici novou jarní prognózu, která, p... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Tři zajímavosti v slabším půlprocentním nárůstu HDP Podle ČSÚ především pokračující oživení spotřeby domácností a v menší míře inves... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Česká ekonomika si drží tempo Je to sice nejrychlejší růst za více než dva roky, ale přece jenom jde o číslo o... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek