„Jde o naši největší letošní reklamní kampaň. Po několika letech se opět vracíme i s televizní reklamou,“ říká Pavlína Musilová, manažerka marketingu a PR finanční skupiny Wüstenrot, a dodává: „Kampaní připomínáme zákazníkům značku Wüstenrot, a zároveň představujeme zajímavou nabídku úvěrových produktů k pořízení nebo rekonstrukci bydlení.“
Kampaň poběží v TV, kde se objeví dva patnáctivteřinové spoty a sponzoring. Media mix dále zahrnuje print, on-line, sociální média a také BTL materiály, především na pobočky. Kreativu připravila agentura Scholz & Friends.
Půjčka ProBydlení levnější až do konce roku
První z televizních spotů je zaměřen na výhody překlenovacího úvěru Půjčka ProBydlení. Ačkoliv úrokové sazby úvěrů rostou, Půjčku ProBydlení se splatností 14, 18 a 22 let naopak Wüstenrot zlevnil až do konce roku o 0,3 %. Finance například na lepší kuchyni či koupelnu tak mohou klienti získat již za 4,59 % ročně. Navíc je Půjčka ProBydlení do konce roku zcela bez poplatků.
Druhé hlavní sdělení kampaně se týká hypotečních úvěrů. Pro zájemce o vlastní bydlení má Wüstenrot nejen atraktivní úrokové sazby od 2,34 % ročně, ale do konce října i poplatkové prázdniny. Kdo by si rád pořídil nový dům či byt, ale ještě nemá přesně vybráno, může využít výhod Hypotéky dopředu. Ochrání se tak před růstem sazeb a na hledání vysněného bydlení bude mít 12 měsíců.