Cílem prezentace Wüsternrotu nebyla oplocená zóna pro vybrané VIP hosty, ale naopak nabídnout komfort a zázemí každému návštěvníkovi festivalu. „Každý z nás totiž někdy na festivalu byl a každého tam zaujalo něco jiného. Navíc na festival zveme naše VIP hosty, klienty, poradce, zaměstnance a na místě pak oslovujeme i návštěvníky, kteří nás ještě neznají, proto bylo třeba skloubit hned několik komunikačních linek.“ říká Nikola Mišjaková, event manažerka finanční skupiny Wüstenrot.
V oranžové zóně Wüstenrot si návštěvníci mohou odpočinout s dobrou knihou pod slunečníkem a rozprašovačem vodní mlhy, zapůjčit terénní koloběžku a projet si okolí hradu, kam mají v rámci festivalové vstupenky vždy vstup zdarma. Pomocí hastagu #wustenrotnahradech se pak kvalifikují do soutěže o 3 koloběžky, jejíž vítězové budou vyhlášeni po skončení celé festivalové tour.
V kreativní dílně si mohou ozdobit klobouček nebo si nechat udělat krátkodobé „tetování“. Rozdávají se festivalové noviny a kromě zajímavostí, mapy a programu v nich návštěvníci naleznou i poukaz na 50% slevu na poplatku za uzavření smlouvy o stavebním spoření. Oranžové zóna Wüstenrot tak nabízí nejen relax, ale je možné se obrátit na poradce Wüstenrotu s dotazy ohledně financí na pořízení či rekonstrukci bydlení.
„Nechtěli jsme opomenout skutečnost, že Wüstenrot = řešení vašeho bydlení. Jak to ale propojit s letním festivalem, nám chvílí hlavou vrtalo. Nakonec jsme udělali Wüstenrot VIP kemp+. Nakoupili jsme stany a na každou zastávku festivalové tour přivážíme návštěvníkům komfort hotelového ubytování. Stany jsou postavené, jsou v nich nafukovací karimatky a půjčujeme také vyčištěné a zabalené spací pytle,“ dodává Mišjaková s tím, že tento komfort na HRADECH využívá až 200 návštěvníků každý víkend.
Komunikace Wüstenrotu nekončí ani po západu slunce, kdy přestavěnou oranžovou zónu ovládnou tzv. laser dancers. Tanec hostů je snímán laserovým paprskem a následně vysílán na promítací pláno.