„Věříme, že touto novinkou ušetříme klientům cestu na pobočku. Pro zadání požadavku stačí v Georgi vyplnit online formulář, který se automaticky dostane k našemu specialistovi. V průběhu vyplňování žádosti může klient s námi snadno komunikovat přes chat nebo se spojit s klientským centrem,” uvedl Miroslav Zvolský, Tribe Lead pro oblast Bydlení v České spořitelně.
Podobně jako servisní požadavky k hypotékám nabídne George do budoucna servis pro úvěry, účty nebo produkty Penzijní společnosti.
Digitální bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní aplikací na českém trhu. Pravidelně ji využívá více než 1,5 milionu klientů České spořitelny a z toho více než 750 tisíc v mobilním telefonu. Banka aplikaci neustále vylepšuje a rozšiřuje její funkcionality. Nově se klienti mohou v mobilní verzi George setkat s užitečnými radami, které pomáhají řešit řadu praktických věcí. Snadno si lze také vyhledat seznam všech poboček a bankomatů.