Přejít k hlavnímu obsahu
UNIQA připravila pro klienty Raiffeisenbank nové pojištění schopnosti splácet
Od června má Raiffeisenbank v nabídce pro své klienty nové a výrazně vylepšené pojištění schopnosti splácet spotřebitelský úvěr. Klient získá nejen klid a jistotu při splácení, ale také další služby.
invalidity

U pojištění jsou pouze dvě vstupní podmínky: mohou ho sjednat osoby ve věku do 65 let, nebyla-li jim přiznána invalidita III. stupně. Pojištění může trvat do 75 let věku.

„Pomoc klientům se splácením úvěru v závažných životních situací je dnes již samozřejmostí. Při tvorbě nového řešení jsme se snažili zohlednit nejednoduchou dobu a překotnou dynamiku vytvářející silný tlak na klienty. Snažíme se jim ulevit nejen při výpadku příjmů, ale zejména nabídnout pomocnou ruku v každodenním životě. Přinášíme proto nadstandardní asistenční služby, které ušetří klientovi čas nebo mu zajistí kvalitní a včasnou lékařskou péči, aby mohl minimalizovat výpadek příjmů. Snažili jsme se také ve prospěch zákazníků zjednodušit podmínky a minimalizovat výluky. Jsme přesvědčeni, že se nám podařilo sestavit pojištění odpovídající dnešní době i skutečným potřebám klientů,“ komentovala jeho zavedení Gabriela Cikánková, business development manažerka bankopojištění v UNIQA.

Pojištění kryje při smrti klienta jednorázově aktuální nesplacenou částku úvěru + 10 % z ní jako bonus, jenž lze využít například na pokrytí nákladů na pohřeb, to vše až do výše
2 500 000 korun. Stejný nárok má klient v případě přiznání průkazu ZTP/P během pojistné doby. Pojištění výplatou končí.

U invalidity klienta došlo k významnému rozšíření pojistných událostí. Vedle přiznání III. a II. stupně invalidity, k nimž dojde během pojistné doby a kdy UNIQA uhradí celý nesplacený zbytek úvěru do výše až 2,500 000 korun, se nově rozšiřuje pojistná ochrana i na přiznání I. stupně invalidity. Postižený klient může čerpat až 12 splátek úvěru, aby mu byla poskytnuta doba k adaptaci na novou situaci.

K pojištění UNIQA přidala Osobního asistenta a Zdravotního asistenta. Osobní asistent pomáhá klientovi s vyřízením úřední dokumentace a formulářů (například žádosti o sociální příspěvky), poskytuje organizační pomoc (například zprostředkování kontaktu a schůzky s pohřební agenturou), zajistí právní podporu (například v dědickém řízení, při jednání se zaměstnavatelem) i psychologickou pomoc. Může zprostředkovat i osobní právní zastupování nebo konzultace za zvýhodněné sazby.

Datum vytvoření: 16/07/2024

Finweek

Komentáře komentáře
Turbulentní podzim na trzích: Dlouhé úrokové sazby míří prudce vzhůru Hlavním důvodem jsou přetrvávající dozvuky silných pátečních dat z amerického tr... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Rekordní září na úřadech práce I když část lidí z evidence naopak odešla poté, co si našli práci, počet nezaměs... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Maloobchod opět překvapil pozitivně, spotřeba zrychluje Dosavadní čísla tak ukazují na zrychlení dynamiky českého růstu ve třetím kvartá... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš