Přejít k hlavnímu obsahu
UNIQA připravila pro klienty Raiffeisenbank nové pojištění schopnosti splácet
Od června má Raiffeisenbank v nabídce pro své klienty nové a výrazně vylepšené pojištění schopnosti splácet spotřebitelský úvěr. Klient získá nejen klid a jistotu při splácení, ale také další služby.
invalidity

U pojištění jsou pouze dvě vstupní podmínky: mohou ho sjednat osoby ve věku do 65 let, nebyla-li jim přiznána invalidita III. stupně. Pojištění může trvat do 75 let věku.

„Pomoc klientům se splácením úvěru v závažných životních situací je dnes již samozřejmostí. Při tvorbě nového řešení jsme se snažili zohlednit nejednoduchou dobu a překotnou dynamiku vytvářející silný tlak na klienty. Snažíme se jim ulevit nejen při výpadku příjmů, ale zejména nabídnout pomocnou ruku v každodenním životě. Přinášíme proto nadstandardní asistenční služby, které ušetří klientovi čas nebo mu zajistí kvalitní a včasnou lékařskou péči, aby mohl minimalizovat výpadek příjmů. Snažili jsme se také ve prospěch zákazníků zjednodušit podmínky a minimalizovat výluky. Jsme přesvědčeni, že se nám podařilo sestavit pojištění odpovídající dnešní době i skutečným potřebám klientů,“ komentovala jeho zavedení Gabriela Cikánková, business development manažerka bankopojištění v UNIQA.

Pojištění kryje při smrti klienta jednorázově aktuální nesplacenou částku úvěru + 10 % z ní jako bonus, jenž lze využít například na pokrytí nákladů na pohřeb, to vše až do výše
2 500 000 korun. Stejný nárok má klient v případě přiznání průkazu ZTP/P během pojistné doby. Pojištění výplatou končí.

U invalidity klienta došlo k významnému rozšíření pojistných událostí. Vedle přiznání III. a II. stupně invalidity, k nimž dojde během pojistné doby a kdy UNIQA uhradí celý nesplacený zbytek úvěru do výše až 2,500 000 korun, se nově rozšiřuje pojistná ochrana i na přiznání I. stupně invalidity. Postižený klient může čerpat až 12 splátek úvěru, aby mu byla poskytnuta doba k adaptaci na novou situaci.

K pojištění UNIQA přidala Osobního asistenta a Zdravotního asistenta. Osobní asistent pomáhá klientovi s vyřízením úřední dokumentace a formulářů (například žádosti o sociální příspěvky), poskytuje organizační pomoc (například zprostředkování kontaktu a schůzky s pohřební agenturou), zajistí právní podporu (například v dědickém řízení, při jednání se zaměstnavatelem) i psychologickou pomoc. Může zprostředkovat i osobní právní zastupování nebo konzultace za zvýhodněné sazby.

Datum vytvoření: 16/07/2024

linkedin

Komentáře komentáře
ECB otáčí kormidlo: Od vysoké inflace ke slabému růstu Jinak řečeno, stále větší část Rady guvernérů je přesvědčena o udržitelnosti des... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Česká harmonizovaná inflace na trojce Tak jako ta národní v posledních měsících narůstá s tím, jak zafungoval srovnáva... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Německo čekají předčasné volby již v únoru. A novou vládu mizerná ekonomika Podobně jako v USA bude zásadním tématem voleb ekonomika. Na rozdíl od americké ... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko