Stačí, aby klient všechny dokumenty ke svému hypotečnímu úvěru naskenoval nebo vyfotil telefonem a pak nahrál prostřednictvím webové aplikace na unicreditshop.cz. Po obdržení potřebných údajů a smluv zajistí UniCredit Bank při splnění všech podmínek schválení úvěru během 48 hodin. Pak už jen stačí podepsat smlouvu.
Kromě výrazné úspory času ušetří klienti i finanční prostředky, a to díky výhodným sazbám a nulovým poplatkům za poskytnutí a vedení úvěru. Klienti nemusí při zjednodušeném refinancování dokládat příjem. Odhad nemovitosti banka akceptuje původní anebo poskytne zdarma. Mimořádné splátky hypotéky bez poplatku, a to ve výši až 20 % z jistiny, jsou samozřejmostí.
„První reakce klientů jsou pro nás jasným impulsem, že přes internet dnes bez problémů můžete vyřešit i refinancování hypotéky. Nejenom, že ušetříte finance díky výhodným úrokovým sazbám, ale pouze s UniCredit Bank zažijete osobní přístup Online bankéře, expres vyřízení, a to vše z pohodlí domova. Uspořený čas díky rychlému vyřízení můžete věnovat svým blízkým,“ říká Carmelo Minardi, ředitel Multi-Channel Banking v UniCredit Bank.
Banka možností refinancovat hypotéku online vychází vstříc trendům a sílící poptávce po nakupování bankovních produktů po internetu. Zhruba třetina Čechů, kteří využívají bankovní e-shopy, si přes něj totiž v minulosti objednala bankovní produkt nebo službu. Hypoteční úvěry nejsou žádnou výjimkou, kterou by lidé chtěli řešit výhradně osobně na pobočce. Téměř polovina Čechů pravidelně využívajících internet také v exkluzivním průzkumu pro UniCredit Bank uvedla, že se nebrání požádat o svou hypotéku online. Týká se to nejen zcela nových zájemců, ale i lidí, kteří již hypotéku nějakou dobu splácí. A až polovina z nich totiž v blízké době plánuje získat výhodnější nabídku v rámci svého stávajícího hypotečního úvěru.
Češi mají obecně nakupování po internetu v malíčku. Podle Českého statistického úřadu již dnes na internetu nakupuje každý třetí Čech starší šestnácti let. Češi jsou známí tím, že se neradi nechávají omezovat, ať se to týká čehokoliv, nákupních možností nevyjímaje. Online navíc tráví již v průměru přes 20 hodin týdně, což je téměř jeden celý den.