Jelikož hotovostní operace si lidé budou moci vyřešit pohodlně sami, poradci se budou moci věnovat klientům a finančnímu poradenství. První bezhotovostní pobočka se nachází v OC Mlyny v Nitře a banka je plánuje rozšířit po celém Slovensku.
„Koncept nové pobočky je v souladu s naší digitální strategií, protože nám umožní ještě lépe využívat digitální nástroje. Především George, naše digitální bankovnictví a náš poradenský tablet, s inovací Finanční plán, který jsme v uplynulém období přinesli. Díky síle tohoto digitálního nástroje se poradci mohou naplno věnovat lidskému kontextu a emocím klienta, nastavit mu finanční plán pro život a jeho rodinu. Běžné hotovostní operace si budou moci klienti provést pohodlně sami v naší moderní samoobslužné zóně,“ řekl Zdeněk Románek, člen představenstva Slovenské spořitelny zodpovědný za retailové bankovnictví.
Slovenská spořitelna jako digitální lídr plánovala otevírat bezhotovostní pobočky už déle, pandemie koronaviru pouze potvrdila správnost tohoto směrování. Součástí bezhotovostní pobočky jsou tři samoobslužné moderní vkladomaty. Majitelé účtů, včetně podnikatelů, tak mohou pohodlně vkládat a vybírat peníze kdykoliv, navíc bez poplatku. Za samoobslužnou zónou se nachází moderní prostor, ve kterém poradci rádi klientům pomohou s financemi. Navíc, na setkání s klienty má na patře příjemné místnosti. Banka plánuje sbírat zpětnou vazbu a na základě odezvy klientů plánuje otevřít takové pobočky ve všech regionech na Slovensku.