„Klient není odkázaný na pouhý popis po telefonu a současně není nucen nikam cestovat. Vše vidí před sebou na obrazovce. Mnohem lépe se tak orientuje v nabízených produktech a službách,” říká ředitel Market Managementu Allianz pojišťovny Martin Dolanský.
Allianz NaDotek velmi jednoduše propojí klienta se zástupcem Allianz, aby se oba mohli ve stejnou chvíli dívat na dokument, o kterém hovoří. Díky tomu tak zcela přehledně projednají konkrétní pasáže společného textu. „Po celou dobu komunikace má klient na obrazovce také fotografii a telefonní číslo zástupce Allianz, se kterým společné dokumenty probírá. Není to pro něho anonymní volající, ale důvěryhodný průvodce světem pojištění,” dodává Dolanský.
Odpadá následná e-mailová komunikace, přehazování souborů a nekonečné doplňující telefonáty. Sdílené obrazovky umožní věci rychle dotáhnout během jednoho hovoru a k oboustranné spokojenosti.
Propojené obrazovky navíc zvyšují transparentnost informací a pomáhají klientům pochopit všechny produkty a služby. Vysoké bezpečnostní standardy komunikační platformy Allianz NaDotek zajišťují ochranu soukromí a osobních údajů. Novinka Allianz pojišťovny je navíc oboustranně efektivní. Kromě výhod na straně klienta přináší benefity i pro pojišťovnu, které mimo jiné umožňuje např. snižovat cestovní náklady a využívat vzdálené připojení svých zástupců.