V internetovém bankovnictví Raiffeisenbank uživatelé nově uvidí logo a název online i kamenných obchodů, ve kterých nakupovali, a to včetně adresy a odkazu na Google mapy. Součástí nové verze jsou také grafické přehledy příjmů a výdajů či předpokládaný vývoj zůstatku na účtu na příští měsíc. Ke všem transakcím je možné přidávat vlastní poznámky a full-textově podle nich vyhledávat. Banka dále zjednodušuje distribuci PINů k debetním a kreditním kartám, které si klienti zobrazí v elektronické podobě v internetovém nebo mobilním bankovnictví.
V detailu účtu se nově zobrazuje přehled a graf příjmů a výdajů. V přehledu je dále uvedeno celkové saldo za zobrazované období, takže klienti jednoduše zjistí, zda uspořili či naopak vydali více, než kolik byly jejich příjmy. „V nové verzi internetového bankovnictví přicházíme s několika zajímavými novinkami, které našim klientům přináší větší uživatelský komfort při správě jejich financí,” říká Michal Plzák, produktový manažer Raiffeisenbank.
Pro lepší kontrolu nad financemi mohou klienti využít model budoucího vývoje zůstatku, který zobrazuje očekávaný zůstatek účtu v příštích 30 dnech na základě čekajících trvalých nebo jednorázových plateb či splátek úvěrů. Model lze zpřesnit zadáním dalších plánovaných jednorázových nebo pravidelných transakcí.
Nově je možné u libovolné transakce uložit vlastní poznámku. Užitečné to může být například pro příchozí platby nebo karetní transakce, kde si lze doplnit účel transakce. Pod stejnou poznámkou je možné kategorizovat související transakce (např. výdaje za dovolenou) a následně je vyhledávat pomocí full-textu nebo rozšířeného filtru.
Při žádosti o novou kreditní nebo debetní kartu si klienti zobrazí PIN v internetovém či mobilním bankovnictví v detailu příslušné karty. PINy se tedy již nebudou zasílat poštou nebo na pobočku. Možnost zobrazení PINu ke kartě je v internetovém a mobilním bankovnictví dostupné i pro dříve vydané karty.