„Protože se nám osvědčilo propojení osobního a podnikatelského světa, nabízíme v případě Chytrého a Aktivního účtu v podstatě stejné poplatky a služby jak na osobní, tak podnikatelské straně,” říká Petra Kopecká, tisková mluvčí Raiffeisenbank. Chytrým podnikatelským účtem chce banka oslovit malé podnikatele a živnostníky, kterým záleží na vedení účtu zdarma bez nutnosti plnit jakékoliv podmínky.
Plně vybavený Aktivní účet se širokou škálou produktů a služeb potom stojí 49 korun. Pro podnikatele, kteří často obchodují se zahraničím, má banka připravený Světový účet pro podnikatele. V příznivém měsíčním tarifu 499 korun získá majitel nad rámec služeb předchozích dvou účtů mimo jiné zvýhodněné ceny zahraničních plateb a prémiový bankovní servis.
„Věříme, že se nám podařilo sestavit nabídku účtů v té nejvyšší kvalitě, která nás opět dostane na špici mezi ostatní banky. Akvizici podnikatelských účtů podpoříme od února kampaní, která se ponese v duchu našeho nového konceptu Respekt,” doplňuje Kopecká.
Součástí kampaně, která poběží od začátku února, je 30 vteřinový TV spot, se kterým se diváci setkají na všech kanálech TV Nova. Vizuál se objeví také v on-line médiích.