První video doplňuje kampaň na běžný účet Tom, která od druhého září propaguje digitální funkcionality tohoto účtu a oceňované mobilní aplikace Smart Banka. Spot představuje platby pomocí mobilního telefonu, možnost převodu peněz z běžného účtu na spořicí jedním tahem prstu a směnárnu měn, která umožňuje převádět peníze v real-time kurzech. Spot motivuje k vyzkoušení účtu Tom s odměnou 1 000 Kč za založení a pět plateb kartou, chytrým telefonem nebo hodinkami.
Druhá kampaň vychází z úspěšného jarního spotu, který informoval o půjčce s historicky nejnižším úrokem od 3,9 % ročně pro retailové zákazníky. Novinkou podzimní navazující kampaně je, že tento výhodný úrok teď platí i pro živnostníky, svobodná povolání a malé firmy. Reklamní spot se známým kocourem bude k vidění od pondělí 7. října.
Obě kampaně vytvořila reklamní agentura Kaspen a produkci zajistila společnost Armada. Spoty budou odvysílány na stanicích TV Nova. Vizuály se objeví na internetu, velkoformátových outdoorových plochách po celé České republice a také na digitálních obrazovkách téměř dvou set kamenných poboček Moneta Money Bank.