Nové stránky nabízí lehce změněný vzhled, sjednocený design kalkulátorů, ale především nové funkce. „Zavádíme například online rádce, který automatizovaně poradí uživatelům s tím, co na webu hledají. Jde o sofistikovaný automatický navigační systém, který uživatele rychle nasměruje na informace, které hledá. Vše se ale tváří tak, jako byste si s někým chatovali,“ popisuje Michal Pokluda, vedoucí úseku produkt a marketing finanční skupiny Wüstenrot.
K hlavním cílům patří především vyšší spokojenost návštěvníků webu, snadnější orientace na stránkách, lepší a přehlednější informace o produktech. Uživatelé tak rychle a jednoduše najdou vše, co hledají.
Internetová prezentace Wüstenrotu je plně responsivní a přizpůsobí svůj vzhled podle zařízení, ze kterého uživatel přistupuje, ať už jde o smartphone nebo tablet. „Jsme firma orientovaná na finanční poradce, proto jsme se zaměřili na vylepšení prezentace jednotlivých finančních poradců a kanceláří,“ dodává Pokluda. Stránky umožní nejen vyhledávání jednotlivých poradenských míst, ale nabídnou i nejbližší kanceláře v okolí včetně aktuální otevírací doby a nechybí ani jednoduchý plánovač trasy ke zvolené kanceláři.