Přejít k hlavnímu obsahu
ČSOB startuje novou kampaň, odměňuje své aktivní klienty
Skupina ČSOB bude ode dneška rozsáhlou komunikační kampaní podporovat svůj nový přístup k aktivním klientům. Ty, kdo ji volí jako hlavní banku pro své finanční potřeby, odměňuje za aktivitu na účtu výhodnějšími podmínkami u produktů. Kampaň potrvá od 7. května do 16. června a zahrne spoty v televizi, online formáty, sociální sítě i pobočkovou síť ČSOB. Objeví se v ní tradiční maskot chameleon i virtuální asistentka Kate.

„Cílem nové kampaně je představit vstřícným a lehce humorným způsobem, že se vyplácí používat náš účet. Vážíme si těch, kdo pravidelně využívají naše produkty, a považujeme za férové jim nabídnout ty nejlepší podmínky a odměnit je za to, že si nás vybrali jako hlavní banku pro své finanční potřeby. V kampani se klienti opět setkávají s našim oblíbeným maskotem chameleonem, který je tentokrát v roli trenéra. Případně se stačí jednoduše zeptat naší virtuální asistentky Kate, proč se vyplácí být aktivní. Nová komunikace podporuje a dále rozvíjí klíčový claim skupiny ČSOB Jdeme vám naproti,“ uvádí Renata Němcová Pixová, ředitelka Skupinové komunikace & marketingu ve skupině ČSOB.

Kampaň využívá klasického mixu komunikačních kanálů a platforem, ať už se jedná o televizní spoty, digitální formáty, PR a sociální sítě nebo POS/POP komunikaci ve vlastní široké síti. Úplnou novinkou je využití reklamy ve smart televizích od platformy Teads.

Na kampaň pak bude postupně navazovat ještě další komunikace s konkrétními výhodami a nabídkami pro aktivní klienty.  Ti budou už od startu informováni o nabízených výhodách ve svém mobilním bankovnictví ČSOB Smart, na webu csob.cz/vyhody nebo prostřednictvím komunikace s virtuální asistentkou Kate.

Datum vytvoření: 09/05/2024

linkedin

Komentáře komentáře
Úspěšné mistrovství světa – může pomoci ekonomickému oživení? Předpokládáme, že samotný šampionát „velkými čísly“ výrazněji nepohne. Podle odh... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
V globální ekonomice narůstá protekcionismus. Jak razantně zareaguje Evropa? Nová cla ovlivní asi jen 4 % celkových čínských dovozů do Ameriky, proto není tř... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Přirozená reálná dlouhodobá úroková míra směřuje na sever Jen pro představu - např. forwardově počítaná reálná úroková míra „pět let za pě... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák