Skupina ČSOB dlouhodobě staví na široké nabídce produktů a služeb dostupné všem klientům. Lidé si tak pod jednou střechou mohou snadno vyřídit běžné bankovní služby, financování bydlení od stavebního spoření až po hypotéky, investiční produkty i životní a cestovní pojištění nebo pojištění domácnosti.
„Většinu našich produktů nabízíme 24 hodin denně, sedm dní v týdnu v internetovém nebo mobilním bankovnictví, ale samozřejmě i nadále se těšíme na naše klienty u nás na pobočkách. Stále rozšiřujeme nabídku pro klienty napříč naší skupinou tak, aby pro ně služby byly co nejdostupnější a naši klienti byli u nás komplexně obslouženi,“ říká Jan Sadil, člen představenstva ČSOB zodpovědný za Retail.
ČSOB očekává, že klienti Poštovní spořitelny využijí rozšířenou nabídku služeb například v oblasti investičních produktů nebo možnost sjednání hypotéky. Nově si klienti v internetovém bankovnictví Poštovní spořitelny mohou sjednat i stavební spoření. Rozšiřování nabídky, zvýšení její dostupnosti i efektivnější řešení pro klienty symbolizuje také společné používání loga ČSOB vedle loga Poštovní spořitelny, které začne skupina používat od začátku července.
Zvýšení dostupnosti služeb chystá ČSOB i pro zákazníky Hypoteční banky. Od června pilotně zavádí na pobočkách Hypoteční banky v Brně a v Praze služby klientského i prémiového bankovnictví. Klienti si tak mohou kromě hypotéky snadno vyřídit i bankovní služby a nemusejí chodit na pobočku ČSOB. V případě, že se nabídka služeb osvědčí, rozšíří ji ČSOB také do dalších poboček Hypoteční banky po celé republice.