ČSOB a KBC společně vybrali na charitativní projekty téměř 13 milionu korun

Zaměstnanci skupiny ČSOB/KBC sbírali v období od 1. září do 25. října kilometry v rámci výzvy iniciativy Team Blue, která funguje napříč celou skupinou KBC a dává si za cíl posilovat vazbu mezi všemi zaměstnanci ČSOB/KBC v různých zemích, kde je KBC aktivní. Team Blue měl za cíl dosáhnout nejméně 384 000 kilometrů (vzdálenost k Měsíci) organizováním sportovních aktivit se zaměstnanci, klienty, přáteli a rodinou.

Uvedené kilometry budou následně převedeny na dary pro různé charitativní organizace. Celkově se podařilo k 31. 10. 2018 nasbírat 770 000 kilometrů, které se rovnaly vzdálenosti na Měsíc a zase zpět. Sčítání napříč skupinou však ještě nadále probíhá. Díky tomu se však již nyní na charitativní projekty v zemích, kde skupina ČSOB/KBC působí, využije téměř 13 milionu korun.

„Spolupráce a týmový přístup jsou velmi důležité proto, abychom co nejlépe obsloužili naše klienty a našli pro ně ta nejlepší řešení. Cílem 4. výzvy Team Blue bylo více propojit nejen naše zaměstnance z České republiky, či napříč skupinou KBC, ale také naše klienty, obchodní partnery, přátele a rodiny. Hlavně každý vysportovaný kilometr přispěl na dobrou věc, kterou si zaměstnanci sami určili. Mám velkou radost, že se do této výzvy zapojilo za Českou republiku 5 tisíc zaměstnanců, kteří vysportovali téměř 200 tisíc kilometrů,“ řekl Jiří Vévoda, člen představenstva ČSOB, zodpovědný za oblast Řízení financí, který je zároveň patronem 4. výzvy Team Blue.

Vzdálenost od Země k Měsíci je 384 000 kilometrů. Více než 42 000 členů Team Blue bylo vyzváno, aby pokryli alespoň tuto vzdálenost prostřednictvím všech možných druhů sportovních aktivit. Celé září a říjen byli zaměstnanci skupiny ČSOB/KBC povzbuzováni, aby se společně s kolegy, rodinou, přáteli a klienty účastnili skupinových nebo organizovaných sportovních aktivit. S každým pokrytým kilometrem shromažďovali peníze na charitu. Po několika týdnech bylo jasné, že cíl bude skutečně dosažen, takže KBC zdvojnásobila své ambice tím, že prodloužila vzdálenost na "tam a zpět". I tuto výzvu zaměstnanci dokázali velmi rychle splnit.

V Česku bude část výtěžku věnována přibližně třiceti charitativním organizacím, se kterými ČSOB spolupracuje, nebo je nominovali zaměstnanci. Celkem věnovali zaměstnanci skupiny ČSOB/KBC finanční prostředky 557 charitativním organizacím. Zaměstnanci skupiny ČSOB celkově vysportovali 196 113 km. Poznávacím znamením byla modrá trička, které si účastníci výzvy mohli pořídit. Prodalo se 2 400 kusů a vybralo se tak dalších 238 750 Kč, které šly na projekt Díky trenére. Zaměstnanci také v rámci tohoto projektu volili Cenu sympatie, kterou získala Zuzana Mohylčáková, trenérka gymnastiky.

Datum vytvoření: Pátek, 2. Listopad 2018

Českou korunu po slabší inflaci čeká i horší růst…

Tento týden bude pro českou korunu klíčové sledovat na jedné straně domácí čísla, na straně...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance

Smíšené signály české ekonomiky

Na první odhad toho, jak se naší ekonomice dařilo v prvním kvartále roku, si musíme ještě chvíli...

Petr Dufek
Makroekonom
ČSOB

Donald Trump přitvrzuje, nic dobrého pro korunu

Donald Trump opět překvapivě přitvrzuje v obchodním tažení proti Číně. Donald Trump chce od...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance