Přejít k hlavnímu obsahu
Česká spořitelna připravila k výročí kampaň s názvem „Věk je jen číslo“
Slavíme 200 let, ale cítíme se na 30. Přesně tak zní nové motto komunikační kampaně od VML a OAK Prague s názvem „Věk je jen číslo“, kterou od dnešního dne spouští Česká spořitelna. Kampaní chce Spořitelna povzbudit a inspirovat lidi, aby překonali stereotypy spojené s věkem. Hlavní roli v TV spotu ztvárnila opět Jenovéfa Boková.
ČS kampan

„V nové komunikační kampani chceme ukázat, že věk není překážkou v plnění si vlastních snů, v pouštění se do věcí, které nás baví a považujeme je za smysluplné. Chceme poukázat na fakt, že není důležité, kolik nám je, ale na kolik se cítíme, jak přemýšlíme, jak přistupujeme k životu, jednotlivým výzvám a překážkám,“ říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny, a dodává: „Kampaň oslavuje jedinečnost každého z nás a potlačuje význam věku. Spořitelna letos slaví 200 let od svého vzniku, ale duchem je mladá a moderní. Je připravena nejen na výzvy dnešní doby, ale i na budoucnost.“

Komunikační kampaň startuje od 12. února a poběží až do konce dubna 2025. K vidění bude v televizi, kině, online kanálech či sociálních sítích. V komunikačním mixu nechybí ani outdoorové reklamní plochy, billboardy nebo LCD obrazovky v pobočkové síti.

Na kampani opět spolupracoval kreativní tým agentury VML pod vedením Tomáše Novotného a Terezy Svěrákové (OAK Prague). Spot produkovala společnost Stink Films a režie se ujaly brazilské tvůrkyně Maira a Lina Fridmanovy, známé jako Fridman Sisters. Za zmínku rovněž stojí způsob pořízení reklamních fotografií, které vznikly tradiční analogovou cestou. Jejich autorem je Kubo Křížo.

„Kdo nic nedělá, nic nezkazí. A kdo neriskuje, nemůže vytvořit nic výjimečného. Touhle mantrou se řídí i kampaňový tým České spořitelny a nejinak tomu bylo i při přípravě vizuálů ke 200. narozeninám banky.  V tomto případě to znamenalo sebrat odvahu a kampaň nafotit na klasický filmový materiál neboli analog a vydat se tak na pole současné reklamní fotografie úplně novou cestou, která může značit nový trend,“ říká Tereza Svěráková, kreativní ředitelka agentury OAK Prague.
 

Datum vytvoření: 12/02/2025

linkedin

Komentáře komentáře
ČNB ukazuje cestu, jak ven z byrokratické pasti Centrální banka míří ve svém úsilí na tzv. goldplating, neboli fenomén, kdy češt... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Hypotéky už nejspíš moc nezlevní K dalšímu drobnému poklesu došlo u průměrné úrokové sazby z nových hypoték, a to... Michal Skořepa, ekonom České spořitelny
Profile picture for user Michal Skořepa
Česká ekonomika si v závěru loňského roku udržela tempo Podle očekávání ekonomiku táhnou nahoru domácnosti, kterým se díky výrazně nižší... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek