„Unikátní podobu George zóně České spořitelny vtiskává už speciální stan, v Evropě jsou k mání pouze tři kusy, na světě jich je celkem deset. Zóna je plně cashless a na účastníky festivalu v George zóně čeká řada překvapení, ale v tuto chvíli ještě zůstanou všem utajena,“ říká Radomil Štumpa, Brand Activation leader České spořitelny.
Z technologických vychytávek se návštěvníci mohou těšit na oblíbený a letos opět trochu vylepšený večerní „tanec na komínech" - své taneční kreace návštěvníci „promítají“ na nedaleké vysoké komíny. Letos se jednoduché stylizované postavičky promění v roboty.
V George zóně také mohou návštěvníci zjistit, které celebritě je jejich hlas nejvíce podobný. A to díky unikátnímu programu firmy Phonexia. Chybět nebude ani 3D tiskárna a zábavná podoba trezoru, do kterého si budete moci skočit, i když nejste disneyovská postavička.
Celá zóna bude každý den nabízet různé soutěže o zajímavé ceny, například zapůjčení ikonické Vespy na víkend zdarma. Všichni se mohou odměnit zážitkem ze speciálního drinku barmanů z Bugsy´s baru. Programem celé zóny budou provázet maskoti George.
Součástí zóny je také George stage. Česká spořitelna, partner festivalu i diskusního fóra, tak poprvé zve ve svých prostorách na oficiální scénu diskusního fóra Meltingpot. Představí 13 inspirativních řečníků, které pojí schopnost dělat věci inovativně a jinak.
„George Stage je další novinkou v rodině fóra Meltingpot. Prostor je zde zacílen na témata spojená s technologiemi, virtuální realitou, vědou a také je zde věnován čas zdánlivě nudným problematikám, např. Jak vnést pozitivní emoce do pojišťovnictví. Pojďte si hrát, probuďte svou hravost i tam kde byste ji nehledali a můžete se zde dokonce zamyslet i nad možnou změnou vašeho způsobu myšlení tak, aby kreativně byly řešeny i vaše problémy. K tomu vám pomůže George Stage, kterou vítáme do našeho tavícího kotle myšlenek - Meltingpot,“ uvádí Zlata Holušová, kurátorka fóra Meltingpot, ředitelka festivalu Colours of Ostrava
Mezi řečníky najdete astrofyzičku Kateřinu Falk, designérku tramvaje T3 Coupé Annu Marešovou, guru mobilních technologií Lubo Smida, autora „učebnice anatomie" v prostředí virtuální reality Tomáše Brngála nebo Andreu Hurychovou, která se zamýšlí, kam se posouvá influencer marketing, aneb když už to není pouze o makeupu, ale i o hodnotách.