Klient má správu všech svých smluv na jednom místě. Online tak může oznámit změnu osobních údajů i zadat požadavek na provedení finanční operace. Může také sledovat stav vyřízení pojistných událostí nebo pojmenovat své smlouvy, například podle důvodu jejich založení.
Nový klientský portál Osobní účet Moje AXA je platformou, která sdružuje všechny informace související s klientovými aktivitami. Skupina AXA Česká republika & Slovensko vylepšila nejen design portálu, ale i uživatelský komfort. AXA chce tímto krokem ulehčit svým klientům od zbytečného papírování a složitého dodávání podkladů. Moje AXA totiž obsahuje nejen všechny smlouvy, ale i přehled všech dokumentů ke smlouvám, roční výpisy či daňové výpisy. Klient získá díky novému portálu také přehled o stavu investic a zůstatků na smlouvách. Klienti určitě ocení i možnost online oznámení změn, které u nich nastaly, například změny osobních nebo kontaktních údajů. Online mohou zadávat také své požadavky na finanční operace týkající se jejich smluv. Výhodou je také možnost pojmenovat si smlouvy podle sebe, třeba podle důvodu nebo příležitosti jejich založení.
Osobní účet Moje AXA zároveň poskytuje informace k úhradám plateb na smlouvě včetně QR kódu pro jednodušší provedení platby, ale i informace k nahlašování či sledování pojistných událostí online.
„Moje AXA je nástrojem pro efektivnější komunikaci s našimi klienty. Naší snahou je věci zjednodušovat, a tato platforma to dokonale splňuje. Digitalizace procesů je jednou z našich priorit, proto neustále vyhodnocujeme a sbíráme podněty z praxe. Nastavujeme naše procesy tak, abychom byli pro naše klienty partnerem na každodenní bázi. Je pro nás důležité, aby si nás klienti vybírali na základě dobrých zkušeností,“ uvedl Frederic Boulanger, Chief Marketing & Digital Officer skupiny AXA pro Českou republiku a Slovensko.
„Nový portál Osobního účtu umožňuje klientovi online změny a stahování důležitých dokumentů k jeho smlouvám, a to v případě životního a úrazového pojištění, pojištění vozidla, domácnosti, ale i důchodového připojištění či investičních smluv. Jde o nejčastější služby, které naši klienti využívají, a zároveň jsou pro ně dostupné na jednom místě,“ doplnil Ondřej Vích, Digital Strategy Leader skupiny AXA pro Českou republiku a Slovensko.
Nová Moje AXA je optimalizovaná pro zobrazení na počítačích, mobilních telefonech i tabletech. Klient ji tak může pohodlně používat kdekoli a kdykoli.