Pobočku si k založení účtu v Air Bank za uplynulých 12 měsíců zvolilo 56 % nových klientů, 29 % klientů si účet založilo přes aplikaci My Air a 15 % lidí si účet založilo na webových stránkách banky. Online způsob založení běžného účtu (od žádosti až po úplné dokončení včetně podpisu smlouvy zadáním vstupního hesla) tak za dané období využilo 143 tisíc nových klientů.
„Možnost založení účtu přes webové stránky nabízíme už od našeho startu. Před rokem jsme spustili také možnost založení účtu přes mobil, a právě tento krok významně přispěl ke zvýšenému zájmu klientů o založení účtu online. V roce 2018 si účet v naší bance založilo online 14 % klientů, o rok později právě díky možnosti založit si účet jednoduše přes mobil to bylo už 44 %,“ říká Filip Zavřel, vedoucí Oddělení každodenních služeb Air Bank.
Příměr „čím víc poboček, tím víc klientů“ tak v případě Air Bank neplatí. Mít pobočku takzvaně při ruce dává pro klienta smysl ve chvíli, kdy mu jeho banka neumožňuje spravovat bankovní účet plně online. Klienti Air Bank si ale svůj účet mohou plnohodnotně a jednoduše spravovat sami z pohodlí domova, ať už se jedná o zobrazení zapomenutého PINu, mimořádné splátky půjčky i hypotéky, žádosti o nejrůznější potvrzení nebo sjednání jakékoliv služby.
„Naše pobočky slouží především klientům, kteří se chtějí s našimi pobočkovými asistenty poradit, a pak samozřejmě také všem, kteří jsou na osobní kontakt zvyklí a zajít na pobočku je pro ně z různých důvodů pohodlnější. Naše pobočky jsou navíc pověstné svou příjemnou atmosférou a milými lidmi, a jejich návštěva je tak pro řadu klientů příjemným zážitkem,“ říká Miroslav Sovják, ředitel retailového bankovnictví Air Bank.