Přejít k hlavnímu obsahu
Air Bank má 800 000 klientů, každý druhý klient si založí účet on-line
Air Bank v únoru přivítala už 800 000. klienta. Bance roste počet klientů i přesto, že pobočková síť Air Bank patří mezi ty početně menší na bankovním trhu. Stále více lidí totiž využívá možnost založení účtu online, a to buď přes webové stránky banky, nebo přímo stažením aplikace My Air. Během posledního roku si účet v Air Bank tímto způsobem založilo 44 % nových klientů.
Pobočka Airbank

Pobočku si k založení účtu v Air Bank za uplynulých 12 měsíců zvolilo 56 % nových klientů, 29 % klientů si účet založilo přes aplikaci My Air a 15 % lidí si účet založilo na webových stránkách banky. Online způsob založení běžného účtu (od žádosti až po úplné dokončení včetně podpisu smlouvy zadáním vstupního hesla) tak za dané období využilo 143 tisíc nových klientů.

„Možnost založení účtu přes webové stránky nabízíme už od našeho startu. Před rokem jsme spustili také možnost založení účtu přes mobil, a právě tento krok významně přispěl ke zvýšenému zájmu klientů o založení účtu online. V roce 2018 si účet v naší bance založilo online 14 % klientů, o rok později právě díky možnosti založit si účet jednoduše přes mobil to bylo už 44 %,“ říká Filip Zavřel, vedoucí Oddělení každodenních služeb Air Bank.

Příměr „čím víc poboček, tím víc klientů“ tak v případě Air Bank neplatí. Mít pobočku takzvaně při ruce dává pro klienta smysl ve chvíli, kdy mu jeho banka neumožňuje spravovat bankovní účet plně online. Klienti Air Bank si ale svůj účet mohou plnohodnotně a jednoduše spravovat sami z pohodlí domova, ať už se jedná o zobrazení zapomenutého PINu, mimořádné splátky půjčky i hypotéky, žádosti o nejrůznější potvrzení nebo sjednání jakékoliv služby.

„Naše pobočky slouží především klientům, kteří se chtějí s našimi pobočkovými asistenty poradit, a pak samozřejmě také všem, kteří jsou na osobní kontakt zvyklí a zajít na pobočku je pro ně z různých důvodů pohodlnější. Naše pobočky jsou navíc pověstné svou příjemnou atmosférou a milými lidmi, a jejich návštěva je tak pro řadu klientů příjemným zážitkem,“ říká Miroslav Sovják, ředitel retailového bankovnictví Air Bank.

Datum vytvoření: 25/02/2020

linkedin

Komentáře komentáře
Trh nemovitostí znervózňuje ČNB. Jaké má centrální banka možnosti? Svižný růst cen nových nemovitostí prosakuje do inflace skrze několik kanálů. K ... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
ČNB nepřekvapila svým rozhodnutím ponechat 3,5% sazbu, ani jestřábím komentářem Na druhé straně prognóza ČNB připouští další pokles základní úrokové sazby na 3,... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Disent vůči Powellovi roste, ten ale drží jestřábí linii Rozložení hlasů zveřejněné na konci komentáře k rozhodnutí Fedu logicky nažhavil... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák