Co všechno zahrnují služby s přidanou hodnotou Visa? Jak v praxi fungují? A jaké má v tomto směru Visa plány pro nadcházející roky? Právě to jsme probírali s Tareqem Muhmoodem.
Tarequ, pracoval jste po celém světě a máte zkušenosti z mnoha mezinárodních finančních společností. Můžete se čtenářům představit?
Svou kariéru v bankovnictví jsem zahájil ve společnosti HSBC, kde jsem 17 let získával zkušenosti s komerčním, firemním a retailovým bankovnictvím v 10 různých zemích. Moje cesta pak vedla do ANZ ve Vietnamu a poté do Koreje. Následně jsem se stal zástupcem generálního ředitele nejstarší banky v Kuvajtu, čímž jsem obohatil své mezinárodní zkušenosti. V roce 2019 jsem nastoupil do společnosti Visa, kde v současné době vedu Value Added Services v Evropě a pomáhám klientům optimalizovat jejich obchodní operace nad rámec tradičních kartových služeb.
Co vlastně znamenají služby s přidanou hodnotou?
Služby Visa Value Added Services (VAS) vylepšují a rozšiřují naše základní platební služby a přinášejí bankám, obchodníkům a finančním institucím přidanou hodnotu. Tyto služby pomáhají našim zákazníkům zvyšovat příjmy, optimalizovat obchodní operace a zlepšovat řízení rizik. Mezi klíčové pilíře služeb s přidanou hodnotou řadíme oblasti prevence rizik, digitálních řešení, akceptace, otevřeného bankovnictví a poradenství. V nadcházejících letech chceme tyto služby zdokonalovat a budovat partnerství s našimi klienty s využitím naší 60leté historie a tradice.