
Na krizi jsou naše firmy připraveny
Tvrdí to Wolfgang Schopf, místopředseda představenstva a CFO v České spořitelně. Podle jeho slov bude v následujících letech klíčovým tématem zejména posilování vztahu s klientem, přičemž právě v tom by měly pomoct nové technologie. „Klíčovou otázkou je, jak moc nám nové řešení pomůže posílit náš vztah s klientem a zvýšit tak jeho spokojenost. To je totiž to klíčové pro další růst zisků,“ uvedl v rozhovoru.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 11/10/2019

Češi nejvíce důvěřují ČNB. Proč je to důležité?
Nárůst důvěry v ČNB je dobrou zprávou, která naznačuje, že mohutná inflační vlna...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Inflace oficiálně pod cílem ČNB
V meziročním srovnání v dubnu zpomalil růst cen potravin, protože odezněl efekt ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

ČNB podle očekávání snížila sazby o 25bps, další kroky budou „velmi opatrné“
Bankovní rada měla pro své rozhodnutí k dispozici novou jarní prognózu, která, p...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
