Přejít k hlavnímu obsahu
Na krizi jsou naše firmy připraveny
Tvrdí to Wolfgang Schopf, místopředseda představenstva a CFO v České spořitelně. Podle jeho slov bude v následujících letech klíčovým tématem zejména posilování vztahu s klientem, přičemž právě v tom by měly pomoct nové technologie. „Klíčovou otázkou je, jak moc nám nové řešení pomůže posílit náš vztah s klientem a zvýšit tak jeho spokojenost. To je totiž to klíčové pro další růst zisků,“ uvedl v rozhovoru.
Datum vytvoření: 11/10/2019

ZK_cena podnikatelů

Komentáře komentáře
Inflace blízko cíle ČNB – koruna trpí V lednu se zvýšily ceny především energií, tedy elektřiny a zemního plynu. Zafun... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
ČNB patří k největším pesimistům na trhu, bude mít opět pravdu? V únoru ČNB pokračuje s revizemi směrem dolů dál a snížila svůj odhad růstu pro ... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
ČNB šlape na plyn. Sazby jdou dolů o 50 bazických bodů Rozhodnutí bankovní rady se opírá o novou makro prognózu. Ta oproti listopadu po... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko