
Na krizi jsou naše firmy připraveny
Tvrdí to Wolfgang Schopf, místopředseda představenstva a CFO v České spořitelně. Podle jeho slov bude v následujících letech klíčovým tématem zejména posilování vztahu s klientem, přičemž právě v tom by měly pomoct nové technologie. „Klíčovou otázkou je, jak moc nám nové řešení pomůže posílit náš vztah s klientem a zvýšit tak jeho spokojenost. To je totiž to klíčové pro další růst zisků,“ uvedl v rozhovoru.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 11/10/2019

Zklidnění na trzích dává Fedu šanci zvýšit sazby
Ještě před propuknutím aktuálních finančních turbulencí se zdálo nejpravděpodobn...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB

Česká inflace v únoru podle očekávání zpomalila
V únoru dál zdražovaly zejména některé potraviny v čele se zeleninou (+12,7 %) a...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance

Další měsíc bez intervencí
I když ČNB neintervenuje, působí její kurzový „slib“ jako stabilizační faktor. D...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
