Přejít k hlavnímu obsahu
Na krizi jsou naše firmy připraveny
Tvrdí to Wolfgang Schopf, místopředseda představenstva a CFO v České spořitelně. Podle jeho slov bude v následujících letech klíčovým tématem zejména posilování vztahu s klientem, přičemž právě v tom by měly pomoct nové technologie. „Klíčovou otázkou je, jak moc nám nové řešení pomůže posílit náš vztah s klientem a zvýšit tak jeho spokojenost. To je totiž to klíčové pro další růst zisků,“ uvedl v rozhovoru.
Datum vytvoření: 11/10/2019

linkedin

Komentáře komentáře
Češi nejvíce důvěřují ČNB. Proč je to důležité? Nárůst důvěry v ČNB je dobrou zprávou, která naznačuje, že mohutná inflační vlna... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace oficiálně pod cílem ČNB V meziročním srovnání v dubnu zpomalil růst cen potravin, protože odezněl efekt ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
ČNB podle očekávání snížila sazby o 25bps, další kroky budou „velmi opatrné“ Bankovní rada měla pro své rozhodnutí k dispozici novou jarní prognózu, která, p... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš