
Na krizi jsou naše firmy připraveny
Tvrdí to Wolfgang Schopf, místopředseda představenstva a CFO v České spořitelně. Podle jeho slov bude v následujících letech klíčovým tématem zejména posilování vztahu s klientem, přičemž právě v tom by měly pomoct nové technologie. „Klíčovou otázkou je, jak moc nám nové řešení pomůže posílit náš vztah s klientem a zvýšit tak jeho spokojenost. To je totiž to klíčové pro další růst zisků,“ uvedl v rozhovoru.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 11/10/2019

Tři důvody za březnovým ponecháním cyklické kapitálové rezervy na 1,25 procenta
Ze březnového záznamu za jejím ponecháním na 1,25 % stojí převážně tři důvody:&n...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Německo schválilo historický fiskální balíček. Dobrá zpráva pro českou ekonomiku
Součástí fiskálního balíčků jsou tři hlavní opatření. Za prvé, investice v rozsa...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Smíšené inflační signály z výroby
V průmyslu ceny meziměsíčně i meziročně poklesly o 0,1 %, ale mluvit o deflaci j...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
