Srovnávače jakožto další prodejní kanál ve finančním světě
To, že v dnešní době roste zájem ze strany klientů o nákup zboží prostřednictvím internetu, je obecně známý fakt. Touto cestou mohou lidé v klidu porovnávat mezi jednotlivými výrobky a na základě uváženého rozhodnutí vybrat ten, který je pro ně nejvýhodnější. Stejně jako se spotřebním zbožím je tomu i ve finančním světě, kde lidé dnes už také chtějí mezi jednotlivými produkty porovnávat.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 20/07/2015
komentáře
Ekonomika ve třetím kvartále překvapila svým růstem s vyšší produktivitou
Ekonomika se ve třetím čtvrtletí vrátila k silnějšímu růstu s expanzí HDP o 0,7 ...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA
Pozitivum pro ČNB – Češi utrácejí s rozumem
Ostatně už dříve se ukázal velký kontrast mezi tím, jak růžový obrázek nám vytvá...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
Hnutí ANO vítězem voleb, na stole je rozvolněnější rozpočtová politika
Nová vláda převezme ekonomiku ve slušné kondici. Hospodářský růst zrychluje a za...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

