
Spokojenost klientů s finančními službami: zaostřeno na distribuci
Téma kvality služeb a spokojenosti zákazníků s různými prodejními kanály ve finančnictví je v poslední době velmi živé. Není to jen vývojem distribučního mixu jednotlivých finančních institucí, ale také legislativním rámcem, do kterého se stále častěji začínají prosazovat témata zaštítěná ochranou spotřebitele, která s (ne)kvalitou jednotlivých kanálů úzce souvisí.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 18/12/2014

ČNB si dává přestávku
Předpokládám, že jde o přestávku, nikoliv konec politiky uvolňování měnové polit...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Ekonomika ani v červnu zatím nehlásí potíže s americkými cly
Celkový indikátor důvěry podnikatelů sice lehce poklesl (o 1 bod na úroveň 100),...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance

Fed vyšperkoval stagflační prognózu lehce jestřábí rétoriku
Zároveň je třeba dodat, že odhadovaná trajektorie úrokových sazeb vysílá lehce j...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB
