
Spokojenost klientů s finančními službami: zaostřeno na distribuci
Téma kvality služeb a spokojenosti zákazníků s různými prodejními kanály ve finančnictví je v poslední době velmi živé. Není to jen vývojem distribučního mixu jednotlivých finančních institucí, ale také legislativním rámcem, do kterého se stále častěji začínají prosazovat témata zaštítěná ochranou spotřebitele, která s (ne)kvalitou jednotlivých kanálů úzce souvisí.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 18/12/2014

Inflace oficiálně pod cílem ČNB
V meziročním srovnání v dubnu zpomalil růst cen potravin, protože odezněl efekt ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

ČNB podle očekávání snížila sazby o 25bps, další kroky budou „velmi opatrné“
Bankovní rada měla pro své rozhodnutí k dispozici novou jarní prognózu, která, p...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance

Tři zajímavosti v slabším půlprocentním nárůstu HDP
Podle ČSÚ především pokračující oživení spotřeby domácností a v menší míře inves...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA
