Přejít k hlavnímu obsahu
Spokojenost klientů s finančními službami: zaostřeno na distribuci
Téma kvality služeb a spokojenosti zákazníků s různými prodejními kanály ve finančnictví je v poslední době velmi živé. Není to jen vývojem distribučního mixu jednotlivých finančních institucí, ale také legislativním rámcem, do kterého se stále častěji začínají prosazovat témata zaštítěná ochranou spotřebitele, která s (ne)kvalitou jednotlivých kanálů úzce souvisí.
Datum vytvoření: 18/12/2014
Jiří Šindelář - Výkonný ředitel Unie společností finančního zprostředkování a poradenství

linkedin

Komentáře komentáře
Inflace oficiálně pod cílem ČNB V meziročním srovnání v dubnu zpomalil růst cen potravin, protože odezněl efekt ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
ČNB podle očekávání snížila sazby o 25bps, další kroky budou „velmi opatrné“ Bankovní rada měla pro své rozhodnutí k dispozici novou jarní prognózu, která, p... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Tři zajímavosti v slabším půlprocentním nárůstu HDP Podle ČSÚ především pokračující oživení spotřeby domácností a v menší míře inves... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel