
Sociální sítě a bankovnictví: jak to jde dohromady?
Získat výhodnější úrokovou sazbu na hypotéku díky sdílení na sociálních sítích? Posílat peníze svým přátelům „po Facebooku“, aniž byste znali jejich číslo účtu? Nebo jen možnost veřejně si postěžovat, když se vám nelíbilo chování bankéře na pobočce? To všechno je dnes možné díky tomu, že sociální média a bankovní sektor se spolu už delší dobu učí spolupracovat. Někomu se to daří více, jiným méně.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 18/12/2014

ČNB si dává přestávku
Předpokládám, že jde o přestávku, nikoliv konec politiky uvolňování měnové polit...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Ekonomika ani v červnu zatím nehlásí potíže s americkými cly
Celkový indikátor důvěry podnikatelů sice lehce poklesl (o 1 bod na úroveň 100),...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance

Fed vyšperkoval stagflační prognózu lehce jestřábí rétoriku
Zároveň je třeba dodat, že odhadovaná trajektorie úrokových sazeb vysílá lehce j...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB
