Pobočky mají v retailu i nadále své místo, jejich role se však mění
Prostřednictvím internetu dnes mohou lidé z pohodlí domova pracovat, nakupovat nebo třeba spravovat své finance. Skrze elektronické bankovnictví a webové stránky vyřídí téměř veškeré své bankovní transakce, aniž by zabíjeli svůj čas na pobočce. Podle některých bankéřů je éra internetu právě ta, která bude znamenat konec kamenným pobočkám. Je tomu skutečně tak? Nebo současné pobočky jen nevyhovují požadavkům dnešních klientů? A jak by taková pobočka, na kterou se klienti rádi vracejí, měla vypadat?
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 15/09/2015
komentáře
ČNB snižuje sazby na 5,25 %, ale jejich trajektorii reviduje prudce vzhůru
Posun trajektorie sazeb směrem vzhůru jsme sice předpokládali, a to hned z někol...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
Státní dluh překonal hranici 3,2 bilionů korun
V poměru k HDP situace vypadá mnohem příznivěji, protože se dluh pohybuje jen ok...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
Geopolitika opět v centru pozornosti
Trhy jinými slovy věří, že další eskalace do podoby širšího regionálního konflik...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB