
Pobočky mají v retailu i nadále své místo, jejich role se však mění
Prostřednictvím internetu dnes mohou lidé z pohodlí domova pracovat, nakupovat nebo třeba spravovat své finance. Skrze elektronické bankovnictví a webové stránky vyřídí téměř veškeré své bankovní transakce, aniž by zabíjeli svůj čas na pobočce. Podle některých bankéřů je éra internetu právě ta, která bude znamenat konec kamenným pobočkám. Je tomu skutečně tak? Nebo současné pobočky jen nevyhovují požadavkům dnešních klientů? A jak by taková pobočka, na kterou se klienti rádi vracejí, měla vypadat?

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 15/09/2015

Češi nejvíce důvěřují ČNB. Proč je to důležité?
Nárůst důvěry v ČNB je dobrou zprávou, která naznačuje, že mohutná inflační vlna...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Inflace oficiálně pod cílem ČNB
V meziročním srovnání v dubnu zpomalil růst cen potravin, protože odezněl efekt ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

ČNB podle očekávání snížila sazby o 25bps, další kroky budou „velmi opatrné“
Bankovní rada měla pro své rozhodnutí k dispozici novou jarní prognózu, která, p...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
