Pobočky mají v retailu i nadále své místo, jejich role se však mění
Prostřednictvím internetu dnes mohou lidé z pohodlí domova pracovat, nakupovat nebo třeba spravovat své finance. Skrze elektronické bankovnictví a webové stránky vyřídí téměř veškeré své bankovní transakce, aniž by zabíjeli svůj čas na pobočce. Podle některých bankéřů je éra internetu právě ta, která bude znamenat konec kamenným pobočkám. Je tomu skutečně tak? Nebo současné pobočky jen nevyhovují požadavkům dnešních klientů? A jak by taková pobočka, na kterou se klienti rádi vracejí, měla vypadat?
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 15/09/2015
komentáře
ČNB zpřísňuje podmínky pro investiční hypotéky
ČNB od dubna příštího roku zavádí přísnější doporučení k investičním hypotékám, ...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA
Inflace odskočila od cíle
Jak je vidět, vlna zdražování u potravin sice v září polevila, ale rozhodně – ja...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
Další negativní překvapení z trhu práce. Míra nezaměstnanosti je nejvyšší od roku 2017
Po sezónním očištění se podíl nezaměstnaných zvýšil dokonce na 4,7 %, což signal...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom Patria Finance

