Přejít k hlavnímu obsahu
Pobočky mají v retailu i nadále své místo, jejich role se však mění
Prostřednictvím internetu dnes mohou lidé z pohodlí domova pracovat, nakupovat nebo třeba spravovat své finance. Skrze elektronické bankovnictví a webové stránky vyřídí téměř veškeré své bankovní transakce, aniž by zabíjeli svůj čas na pobočce. Podle některých bankéřů je éra internetu právě ta, která bude znamenat konec kamenným pobočkám. Je tomu skutečně tak? Nebo současné pobočky jen nevyhovují požadavkům dnešních klientů? A jak by taková pobočka, na kterou se klienti rádi vracejí, měla vypadat?
Datum vytvoření: 15/09/2015

linkedin

Komentáře komentáře
Červnový růst jádrové inflace CPI udrží stabilní úrokové sazby ČNB Ke zvolnění jádrové inflace je zapotřebí: 1) mírnější tlak na trhu nemovitostí (... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Vláda hospodaří v půli roku s deficitem 152 miliard, výhled je ale nejistý Inkaso roste jak v případě daní z příjmů fyzických (+13,9 %), tak i právnických ... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
ČNB si dává přestávku Předpokládám, že jde o přestávku, nikoliv konec politiky uvolňování měnové polit... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek