Nový pohled na marketingový mix - Complex event processing - marketingové kampaně na míru zákazníkovi i jeho momentální situaci
Nástroje pro řízení marketingu v reálném čase dramaticky mění nejen přístup k zákazníkům a produktům, ale i podobu marketingového mixu. Vymýšlení scénářů se stane povinnou součástí práce marketérů a produktových manažerů ve finančních ústavech i kreativců, kteří pro ně pracují v agenturách. Pro zákazníky zase skončí doba, kdy byli obtěžováni v těch nejnevhodnějších okamžicích.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 25/01/2013
komentáře
Jak sebevědomá bude ECB vstříc strnulému Fedu?
Při pohledu do zpětného zrcátka platí, že od vzniku eurozóny byl Fed v měnově-po...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
ČNB snižuje sazby na 5,25 %, ale jejich trajektorii reviduje prudce vzhůru
Posun trajektorie sazeb směrem vzhůru jsme sice předpokládali, a to hned z někol...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
Státní dluh překonal hranici 3,2 bilionů korun
V poměru k HDP situace vypadá mnohem příznivěji, protože se dluh pohybuje jen ok...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas