Přejít k hlavnímu obsahu
Nový pohled na marketingový mix - Complex event processing - marketingové kampaně na míru zákazníkovi i jeho momentální situaci
Nástroje pro řízení marketingu v reálném čase dramaticky mění nejen přístup k zákazníkům a produktům, ale i podobu marketingového mixu. Vymýšlení scénářů se stane povinnou součástí práce marketérů a produktových manažerů ve finančních ústavech i kreativců, kteří pro ně pracují v agenturách. Pro zákazníky zase skončí doba, kdy byli obtěžováni v těch nejnevhodnějších okamžicích.
Datum vytvoření: 25/01/2013

linkedin

Komentáře komentáře
Povedený rok pro korunu. Udrží své zisky v roce 2026? Má koruna v příštím roce šanci tyto zisky udržet? My si myslíme, že ano. A nejen... Dominik Rusinko, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Dominik Rusinko
ČNB ponechává sazby beze změny, ale mírní jestřábí rétoriku To směrem k roku 2026 spíše otevírá prostor pro znovuotevření debaty nad da... Jan Bureš, hlavní ekonom ČSOB
Profile picture for user Jan bureš
Holubičí Fed naskočil na býčí vlnu technologické revoluce Celkově holubičí vzkaz z posledního zasedání Fedu byl zesílen i další rétorikou,... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák