Přejít k hlavnímu obsahu
Nový pohled na marketingový mix - Complex event processing - marketingové kampaně na míru zákazníkovi i jeho momentální situaci
Nástroje pro řízení marketingu v reálném čase dramaticky mění nejen přístup k zákazníkům a produktům, ale i podobu marketingového mixu. Vymýšlení scénářů se stane povinnou součástí práce marketérů a produktových manažerů ve finančních ústavech i kreativců, kteří pro ně pracují v agenturách. Pro zákazníky zase skončí doba, kdy byli obtěžováni v těch nejnevhodnějších okamžicích.
Datum vytvoření: 25/01/2013

linkedin

Komentáře komentáře
Má ECB hotovo? V září si může pauzu dále prodloužit Jak zdůraznila šéfka ECB Ch. Lagarde už na tiskové konferenci, centrální banka j... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Srpnový sentiment signalizuje silnější růst Sektorový pohled na sentiment může přinést pozitivní impuls do měsíčních čí... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Lepší výsledek české ekonomiky Podle očekávání ekonomiku táhla nahoru především spotřeba domácností. Znovu se t... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek