
Nový pohled na marketingový mix - Complex event processing - marketingové kampaně na míru zákazníkovi i jeho momentální situaci
Nástroje pro řízení marketingu v reálném čase dramaticky mění nejen přístup k zákazníkům a produktům, ale i podobu marketingového mixu. Vymýšlení scénářů se stane povinnou součástí práce marketérů a produktových manažerů ve finančních ústavech i kreativců, kteří pro ně pracují v agenturách. Pro zákazníky zase skončí doba, kdy byli obtěžováni v těch nejnevhodnějších okamžicích.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 25/01/2013

Nepřekvapivé zhoršení nálad v české ekonomice
Náladu podnikatelů negativně ovlivnil vývoj v průmyslu, který sice v posledních ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Trumpova reciproční cla: 20 % na české a EU exporty a 25 % cla na auta, železo a hliník
Reciproční cla? Reciproční cla v Trumpově pojetí neberou v potaz pouze cla ...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Trumpův šok. Jak nejistota ovlivňuje ekonomiku a trhy
Prvotní dopad Trumpových vesměs chaotických politik – zejména na poli obchodních...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking
