
Nový pohled na marketingový mix - Complex event processing - marketingové kampaně na míru zákazníkovi i jeho momentální situaci
Nástroje pro řízení marketingu v reálném čase dramaticky mění nejen přístup k zákazníkům a produktům, ale i podobu marketingového mixu. Vymýšlení scénářů se stane povinnou součástí práce marketérů a produktových manažerů ve finančních ústavech i kreativců, kteří pro ně pracují v agenturách. Pro zákazníky zase skončí doba, kdy byli obtěžováni v těch nejnevhodnějších okamžicích.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 25/01/2013

Fed vyšperkoval stagflační prognózu lehce jestřábí rétoriku
Zároveň je třeba dodat, že odhadovaná trajektorie úrokových sazeb vysílá lehce j...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB

Centrální banky nakupují zlato rekordním tempem
V minulém roce nakoupily centrální banky do svých rezerv více než tisíc tun zlat...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Inflace v květnu skončila nad odhadem, čeká nás vysoká volatilita
Za květnovým překvapením jsou opět do značné míry velmi volatilní potraviny, kte...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
