„Je to opravdu skvělý úkaz toho, jak dlouhou cestu jsme od minulého roku ušli,“ řekl Tristan Thomas, ředitel marketingu Monzo, a dodal, že banka kromě tržní hodnoty zdvojnásobila také počet svých klientů. Momentálně její služby využívá přes 2 miliony klientů.
Monzo také uvedla, že je již dobře kapitalizována a chce prostředky využít na podporu své strategie a také získání pozic v USA. Start-up minulý týden oznámil plány na rozšíření do Los Angeles a dalších velkých amerických měst.
Monzo nalákalo mnoho klientů také například na on-line fórum, kde můžou uživatelé klást otázky a poskytnout zpětnou vazbu o službách. Problémem těchto bank je, jak počet klientů přeměnit na odpovídající zisk. „Jsme si velmi dobře vědomi toho, že v dlouhodobém horizontu chceme vydělávat peníze a chceme se stát pro naše zákazníky udržitelnými podniky již stovky let,“ řekl Thomas. Firma se rozvíjí k tržnímu modelu, kdy bude nabízet produkty od jiných poskytovatelů.
Fintech společnosti se stávají oblíbeným cílem pro investory. Jen do Velké Británie loni finanční sektor přilákal 36,6 miliardy dolarů, z toho 3,3 miliardy nalákaly britské fintechy.
Zdroj: CNBC.com