Přejít k hlavnímu obsahu
Na dobrém věrnostním programu benefituje banka, partneři, klienti i charita
Získat více klientů, dosáhnout vyšších tržeb anebo snaha vylepšit rodinný rozpočet. To jsou základní motivace jednotlivých aktérů, se kterými se pracuje při vytváření věrnostního programu.
Datum vytvoření: 27/11/2014
-- Redakce

linkedin

Komentáře komentáře
ECB otáčí kormidlo: Od vysoké inflace ke slabému růstu Jinak řečeno, stále větší část Rady guvernérů je přesvědčena o udržitelnosti des... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Česká harmonizovaná inflace na trojce Tak jako ta národní v posledních měsících narůstá s tím, jak zafungoval srovnáva... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Německo čekají předčasné volby již v únoru. A novou vládu mizerná ekonomika Podobně jako v USA bude zásadním tématem voleb ekonomika. Na rozdíl od americké ... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko