Přejít k hlavnímu obsahu
Na dobrém věrnostním programu benefituje banka, partneři, klienti i charita
Získat více klientů, dosáhnout vyšších tržeb anebo snaha vylepšit rodinný rozpočet. To jsou základní motivace jednotlivých aktérů, se kterými se pracuje při vytváření věrnostního programu.
Datum vytvoření: 27/11/2014
-- Redakce

linkedin

Komentáře komentáře
Tři důvody za březnovým ponecháním cyklické kapitálové rezervy na 1,25 procenta Ze březnového záznamu za jejím ponecháním na 1,25 % stojí převážně tři důvody:&n... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Německo schválilo historický fiskální balíček. Dobrá zpráva pro českou ekonomiku Součástí fiskálního balíčků jsou tři hlavní opatření. Za prvé, investice v rozsa... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Smíšené inflační signály z výroby V průmyslu ceny meziměsíčně i meziročně poklesly o 0,1 %, ale mluvit o deflaci j... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek