Na dobrém věrnostním programu benefituje banka, partneři, klienti i charita
Získat více klientů, dosáhnout vyšších tržeb anebo snaha vylepšit rodinný rozpočet. To jsou základní motivace jednotlivých aktérů, se kterými se pracuje při vytváření věrnostního programu.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 27/11/2014
komentáře
ECB otáčí kormidlo: Od vysoké inflace ke slabému růstu
Jinak řečeno, stále větší část Rady guvernérů je přesvědčena o udržitelnosti des...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
Česká harmonizovaná inflace na trojce
Tak jako ta národní v posledních měsících narůstá s tím, jak zafungoval srovnáva...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
Německo čekají předčasné volby již v únoru. A novou vládu mizerná ekonomika
Podobně jako v USA bude zásadním tématem voleb ekonomika. Na rozdíl od americké ...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB