Přejít k hlavnímu obsahu
Na dobrém věrnostním programu benefituje banka, partneři, klienti i charita
Získat více klientů, dosáhnout vyšších tržeb anebo snaha vylepšit rodinný rozpočet. To jsou základní motivace jednotlivých aktérů, se kterými se pracuje při vytváření věrnostního programu.
Datum vytvoření: 27/11/2014
-- Redakce

linkedin

Komentáře komentáře
Má ECB hotovo? V září si může pauzu dále prodloužit Jak zdůraznila šéfka ECB Ch. Lagarde už na tiskové konferenci, centrální banka j... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Srpnový sentiment signalizuje silnější růst Sektorový pohled na sentiment může přinést pozitivní impuls do měsíčních čí... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Lepší výsledek české ekonomiky Podle očekávání ekonomiku táhla nahoru především spotřeba domácností. Znovu se t... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek