
Je možná automatizace bankovních poboček?
V říjnovém čísle jsme psali o budoucnosti bankovních poboček. Jak by měly vypadat a jakou by měly mít funkci, aby je klienti i nadále využívali. Jako jednu z cest jsme uvedli intuitivní, přátelské pobočky, ve kterých se klienti dokáží snadno orientovat a cítí se příjemně. Ale je zde i druhá, alternativní, cesta a tou je automatizace poboček prostřednictvím bankovních kiosků a převedení většiny služeb na prostředí internetu a bankovních automatů.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 11/11/2015

Centrální banky nakupují zlato rekordním tempem
V minulém roce nakoupily centrální banky do svých rezerv více než tisíc tun zlat...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Inflace v květnu skončila nad odhadem, čeká nás vysoká volatilita
Za květnovým překvapením jsou opět do značné míry velmi volatilní potraviny, kte...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance

Silnější růst HDP v prvním čtvrtletí nepřináší dezinflační zlom
Silnější růst ekonomiky zůstává spojen s proinflačním tlakem jednotkových mzdový...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA
