Přejít k hlavnímu obsahu
Jak si rozumí digitální marketing a finanční instituce?
Digitální marketing je na vzestupu, ovšem stále se hodí pro propagaci jen některých produktů a služeb. Sledování a komunikace v reálném čase je však stále v plenkách. Ostatně podívejte se sami na zkušenosti předních finančních domů.
Datum vytvoření: 26/05/2015
-- Redakce

linkedin

Komentáře komentáře
Má ECB hotovo? V září si může pauzu dále prodloužit Jak zdůraznila šéfka ECB Ch. Lagarde už na tiskové konferenci, centrální banka j... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Srpnový sentiment signalizuje silnější růst Sektorový pohled na sentiment může přinést pozitivní impuls do měsíčních čí... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Lepší výsledek české ekonomiky Podle očekávání ekonomiku táhla nahoru především spotřeba domácností. Znovu se t... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek