
Spokojenost klientů s finančními službami: zaostřeno na distribuci
Téma kvality služeb a spokojenosti zákazníků s různými prodejními kanály ve finančnictví je v poslední době velmi živé. Není to jen vývojem distribučního mixu jednotlivých finančních institucí, ale také legislativním rámcem, do kterého se stále častěji začínají prosazovat témata zaštítěná ochranou spotřebitele, která s (ne)kvalitou jednotlivých kanálů úzce souvisí.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 18/12/2014

Inflace v květnu skončila nad odhadem, čeká nás vysoká volatilita
Za květnovým překvapením jsou opět do značné míry velmi volatilní potraviny, kte...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance

Silnější růst HDP v prvním čtvrtletí nepřináší dezinflační zlom
Silnější růst ekonomiky zůstává spojen s proinflačním tlakem jednotkových mzdový...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Růst mezd v české ekonomice zpomaluje
Tempo mezd ve srovnání s rokem 2024 evidentně zpomaluje, a to mimo jiné v důsled...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
