Přejít k hlavnímu obsahu
Spokojenost klientů s finančními službami: zaostřeno na distribuci
Téma kvality služeb a spokojenosti zákazníků s různými prodejními kanály ve finančnictví je v poslední době velmi živé. Není to jen vývojem distribučního mixu jednotlivých finančních institucí, ale také legislativním rámcem, do kterého se stále častěji začínají prosazovat témata zaštítěná ochranou spotřebitele, která s (ne)kvalitou jednotlivých kanálů úzce souvisí.
Datum vytvoření: 18/12/2014
Jiří Šindelář - Výkonný ředitel Unie společností finančního zprostředkování a poradenství

Snímek%20obrazovky%202025-10-16%20181431

Komentáře komentáře
Pozitivum pro ČNB – Češi utrácejí s rozumem Ostatně už dříve se ukázal velký kontrast mezi tím, jak růžový obrázek nám vytvá... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Hnutí ANO vítězem voleb, na stole je rozvolněnější rozpočtová politika Nová vláda převezme ekonomiku ve slušné kondici. Hospodářský růst zrychluje a za... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v září pod odhadem trhu i ČNB I když nemáme k dispozici detailní strukturu a s přesnější analýzou je třeba si ... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš