Přejít k hlavnímu obsahu
Spokojenost klientů s finančními službami: zaostřeno na distribuci
Téma kvality služeb a spokojenosti zákazníků s různými prodejními kanály ve finančnictví je v poslední době velmi živé. Není to jen vývojem distribučního mixu jednotlivých finančních institucí, ale také legislativním rámcem, do kterého se stále častěji začínají prosazovat témata zaštítěná ochranou spotřebitele, která s (ne)kvalitou jednotlivých kanálů úzce souvisí.
Datum vytvoření: 18/12/2014
Jiří Šindelář - Výkonný ředitel Unie společností finančního zprostředkování a poradenství

linkedin

Komentáře komentáře
Inflace v květnu skončila nad odhadem, čeká nás vysoká volatilita Za květnovým překvapením jsou opět do značné míry velmi volatilní potraviny, kte... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Silnější růst HDP v prvním čtvrtletí nepřináší dezinflační zlom Silnější růst ekonomiky zůstává spojen s proinflačním tlakem jednotkových mzdový... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Růst mezd v české ekonomice zpomaluje Tempo mezd ve srovnání s rokem 2024 evidentně zpomaluje, a to mimo jiné v důsled... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek