Nevěrní klienti: Polovina mění banku kvůli poplatkům
Typickým českým klientem je záletník, který přechází volně mezi bankami. Setrvání u dané banky je podmíněno poplatkovou strukturou a výše úrokových sazeb na depozitních a úvěrových produktech. Banku je ochoten vyměnit každý druhý klient. Nabídka lepšího servisu nechává 76 % klientů netečných. Jejich cíl je jednoduchý. Ušetřit za každou cenu.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 24/03/2014
komentáře
Holubičí Fed naskočil na býčí vlnu technologické revoluce
Celkově holubičí vzkaz z posledního zasedání Fedu byl zesílen i další rétorikou,...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB
Inflace téměř na cíli ČNB
K tomuto poklesu inflace dopomohly především potraviny, které za poslední měsíc ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
HDP znovu překvapilo pozitivně, česká ekonomika jede na „plný plyn“
Růst je rovnoměrně rozložen mezi spotřebu, investice a zahraniční obchod, přičem...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom ČSOB

