Přejít k hlavnímu obsahu
Nevěrní klienti: Polovina mění banku kvůli poplatkům
Typickým českým klientem je záletník, který přechází volně mezi bankami. Setrvání u dané banky je podmíněno poplatkovou strukturou a výše úrokových sazeb na depozitních a úvěrových produktech. Banku je ochoten vyměnit každý druhý klient. Nabídka lepšího servisu nechává 76 % klientů netečných. Jejich cíl je jednoduchý. Ušetřit za každou cenu.
Datum vytvoření: 24/03/2014
-- Redakce

linkedin

Komentáře komentáře
ECB: Úrokové sazby beze změny, laťka pro jejich snížení je vysoko Nová prognóza odborného aparátu ECB počítá s průměrnou inflací 2,1 % v tomto roc... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace bez překvapení Inflace pomalu klesá, avšak nepříznivé trendy přetrvávají. Tím hlavním je sousta... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Průmysl pozvolna jede dál o něco rychleji, zejména díky automotive Daří se opět primárně výrobcům v segmentu automotive (+4,5 %) a v navazujících o... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš