
Nevěrní klienti: Polovina mění banku kvůli poplatkům
Typickým českým klientem je záletník, který přechází volně mezi bankami. Setrvání u dané banky je podmíněno poplatkovou strukturou a výše úrokových sazeb na depozitních a úvěrových produktech. Banku je ochoten vyměnit každý druhý klient. Nabídka lepšího servisu nechává 76 % klientů netečných. Jejich cíl je jednoduchý. Ušetřit za každou cenu.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 24/03/2014

ECB: Úrokové sazby beze změny, laťka pro jejich snížení je vysoko
Nová prognóza odborného aparátu ECB počítá s průměrnou inflací 2,1 % v tomto roc...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Inflace bez překvapení
Inflace pomalu klesá, avšak nepříznivé trendy přetrvávají. Tím hlavním je sousta...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Průmysl pozvolna jede dál o něco rychleji, zejména díky automotive
Daří se opět primárně výrobcům v segmentu automotive (+4,5 %) a v navazujících o...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
