Přejít k hlavnímu obsahu
Nevěrní klienti: Polovina mění banku kvůli poplatkům
Typickým českým klientem je záletník, který přechází volně mezi bankami. Setrvání u dané banky je podmíněno poplatkovou strukturou a výše úrokových sazeb na depozitních a úvěrových produktech. Banku je ochoten vyměnit každý druhý klient. Nabídka lepšího servisu nechává 76 % klientů netečných. Jejich cíl je jednoduchý. Ušetřit za každou cenu.
Datum vytvoření: 24/03/2014
-- Redakce

linkedin

Komentáře komentáře
Nepřekvapivé zhoršení nálad v české ekonomice Náladu podnikatelů negativně ovlivnil vývoj v průmyslu, který sice v posledních ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Trumpova reciproční cla: 20 % na české a EU exporty a 25 % cla na auta, železo a hliník Reciproční cla? Reciproční cla v Trumpově pojetí neberou v potaz pouze cla ... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Trumpův šok. Jak nejistota ovlivňuje ekonomiku a trhy Prvotní dopad Trumpových vesměs chaotických politik – zejména na poli obchodních... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko