
Nevěrní klienti: Polovina mění banku kvůli poplatkům
Typickým českým klientem je záletník, který přechází volně mezi bankami. Setrvání u dané banky je podmíněno poplatkovou strukturou a výše úrokových sazeb na depozitních a úvěrových produktech. Banku je ochoten vyměnit každý druhý klient. Nabídka lepšího servisu nechává 76 % klientů netečných. Jejich cíl je jednoduchý. Ušetřit za každou cenu.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 24/03/2014

Nepřekvapivé zhoršení nálad v české ekonomice
Náladu podnikatelů negativně ovlivnil vývoj v průmyslu, který sice v posledních ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Trumpova reciproční cla: 20 % na české a EU exporty a 25 % cla na auta, železo a hliník
Reciproční cla? Reciproční cla v Trumpově pojetí neberou v potaz pouze cla ...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Trumpův šok. Jak nejistota ovlivňuje ekonomiku a trhy
Prvotní dopad Trumpových vesměs chaotických politik – zejména na poli obchodních...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking
