
Nevěrní klienti: Polovina mění banku kvůli poplatkům
Typickým českým klientem je záletník, který přechází volně mezi bankami. Setrvání u dané banky je podmíněno poplatkovou strukturou a výše úrokových sazeb na depozitních a úvěrových produktech. Banku je ochoten vyměnit každý druhý klient. Nabídka lepšího servisu nechává 76 % klientů netečných. Jejich cíl je jednoduchý. Ušetřit za každou cenu.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 24/03/2014

Fed vyšperkoval stagflační prognózu lehce jestřábí rétoriku
Zároveň je třeba dodat, že odhadovaná trajektorie úrokových sazeb vysílá lehce j...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB

Centrální banky nakupují zlato rekordním tempem
V minulém roce nakoupily centrální banky do svých rezerv více než tisíc tun zlat...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Inflace v květnu skončila nad odhadem, čeká nás vysoká volatilita
Za květnovým překvapením jsou opět do značné míry velmi volatilní potraviny, kte...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
