Přejít k hlavnímu obsahu
Mobile is the new online!
Už za tři týdny v Národní technické knihovně v Praze zazní případové studie firem L'Oréal, Footshop.cz, Česká spořitelna, Slevomat, MSD, MasterCard, O2 a řady dalších, které ukážou jak pracovat s mobilními zařízeními v rámci online mixu.

Stane se tak na konferenci Mobile Marketing 2016 (prolink na http://www.mobilemarketing.cz/), která je už počtvrté určena především marketingovým ředitelům a manažerům, pro které je důležité držet krok s měnícím se trhem.

O jakých tématech se bude 23. 11. na Mobile Marketingu mluvit?

·      trendy na straně zákazníků i zadavatelů

·      role mobile v online době

·      zákaznický zážitek v digitálním světě

·      efektivita mobilní reklamy

·      jak rozdělit investice v rámci online mixu?

·      reklama, prodej a péče pomocí mobilních zařízení

·      technologické inovace a inspirace pro marketéry

·      a to zdaleka není vše

 

Konference Mobile Marketing 2016 se koná díky podpoře řady partnerů v čele s O2 a MasterCard.

Registrujte se ještě dnes a čerpejte zvýhodnění Early Birds! Končí už DNES, v pátek, 4. 11.

Datum vytvoření: 04/11/2016
-- Redakce

linkedin

Komentáře komentáře
ČNB ponechává sazby beze změny, pro nejbližší měsíce potvrzuje stabilitu Nová prognóza podle našich předpokladů přepsala hospodářský růst lehce dolů pro ... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Makroekonomický jackpot pro novou vládu Právě nad očekávání svižný růst HDP ve třetím čtvrtletí o 0,7 % mezikvartálně zn... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Ekonomika ve třetím kvartále překvapila svým růstem s vyšší produktivitou Ekonomika se ve třetím čtvrtletí vrátila k silnějšímu růstu s expanzí HDP o 0,7 ... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel