Online technologie mění chování zákazníka, a proto se musí přizpůsobit i obsah a forma digitální prezentace produktů a služeb. Zákazníka je nutné oslovovat konsekventně ve všech digitálních kanálech a být mu nablízku ve všech situacích, kdy se rozhoduje. To je skutečné naplnění pojmu „customer journey“.
Ukážeme Vám, jak si Vaši nabídku v on-line světě zákazník oblíbí a hlavně jak se k ní dokáže vrátit ve chvíli, kdy se rozhoduje. Digitální nabídka musí oslovit všechny, kdo s ní přijdou do kontaktu: proto představíme novou metodu distribuce digitálních informací o produktech a službách do obchodní sítě a zároveň způsob, jak tuto síť lépe řídit. Následně poradíme, jakým způsobem zlepšit a hlavně zrychlit výrobu microsites.
Program odborné snídaně:
8:30 Registrace a snídaně
9:00–9:30 Customer journey a online svět (Pavel Katolický)
9:30–10:00 Portál jako prostředek pro řízení obchodní sítě (Vlado Alexovič)
10:00–10:15 Přestávka
10:15–10:45 Akcelerátory pro realizaci microsites (Oldřich Hollmotz)
Více informací týkajících se konference a zároveň i registrace na jtopolova@trask.cz. Svou účast potvrďte nejpozději do 20. května 2016.