
Jak si rozumí digitální marketing a finanční instituce?
Digitální marketing je na vzestupu, ovšem stále se hodí pro propagaci jen některých produktů a služeb. Sledování a komunikace v reálném čase je však stále v plenkách. Ostatně podívejte se sami na zkušenosti předních finančních domů.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 26/05/2015

ECB: Úrokové sazby beze změny, laťka pro jejich snížení je vysoko
Nová prognóza odborného aparátu ECB počítá s průměrnou inflací 2,1 % v tomto roc...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Inflace bez překvapení
Inflace pomalu klesá, avšak nepříznivé trendy přetrvávají. Tím hlavním je sousta...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Průmysl pozvolna jede dál o něco rychleji, zejména díky automotive
Daří se opět primárně výrobcům v segmentu automotive (+4,5 %) a v navazujících o...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
