
Jak si rozumí digitální marketing a finanční instituce?
Digitální marketing je na vzestupu, ovšem stále se hodí pro propagaci jen některých produktů a služeb. Sledování a komunikace v reálném čase je však stále v plenkách. Ostatně podívejte se sami na zkušenosti předních finančních domů.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 26/05/2015

Realitní trh korigoval ve druhém kvartále výrazněji...
Při ní totiž nejde jen o absolutní úroveň nominálních cen nemovitostí, ale přede...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance

Pád inflace zpomaluje
Ve srovnání s červencem se spotřebitelské ceny zvýšily o 0,2 %, a to především z...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Rozkolísané koruně chybí garance ČNB
Minulý týden ovšem potvrdil naši tezi o větší zranitelnosti tuzemské měny, když ...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
