Efektivní zpracování příchozí elektronické komunikace
Jedním z trendů v podnikových agendách je bezesporu stoupající důraz na bezpapírovou formu komunikace s klienty a zároveň na maximální zjednodušení této komunikace. Společnosti postupně upouští od velkého množství specializovaných e-mailových schránek a sjednocují je na jednu obecnou kontaktní adresu. To vše samozřejmě obnáší neustále se zvyšující nároky na příjem zpráv z různých kanálů (e-maily, sms, datové schránky apod.) a potřebu tyto zprávy korektně třídit pro další zpracování.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 17/03/2015
komentáře
Česká ekonomika si v závěru loňského roku udržela tempo
Podle očekávání ekonomiku táhnou nahoru domácnosti, kterým se díky výrazně nižší...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
ECB znovu snižuje úrokové sazby a míří k neutrálu
Dnešní zasedání se tak příliš nelišilo od toho prosincového. V rámci Rady guvern...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
Fed se nastavil do módu „počkáme a uvidíme“
Američtí centrální bankéři se přitom rozhodli pauzírovat jednak proto, že pokrok...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB