Efektivní zpracování příchozí elektronické komunikace
 
       
              
      
                        
        
        
    
   Jedním z trendů v podnikových agendách je bezesporu stoupající důraz na bezpapírovou formu komunikace s klienty a zároveň na maximální zjednodušení této komunikace. Společnosti postupně upouští od velkého množství specializovaných e-mailových schránek a sjednocují je na jednu obecnou kontaktní adresu. To vše samozřejmě obnáší neustále se zvyšující nároky na příjem zpráv z různých kanálů (e-maily, sms, datové schránky apod.) a potřebu tyto zprávy korektně třídit pro další zpracování. 
      
      
            Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
            využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte 
              ZDE.
             
          
                    
           Datum
          vytvoření: 17/03/2015 
        
                              
       komentáře 
      
    
        
            
Ekonomika ve třetím kvartále překvapila svým růstem s vyšší produktivitou
        
    
    
                
            Ekonomika se ve třetím čtvrtletí vrátila k silnějšímu růstu s expanzí HDP o 0,7 ...
    
    
        Jaromír
        Šindel,
        hlavní ekonom ČBA
    
    
       
  
              
       
    
  
      
    
        
            
Pozitivum pro ČNB – Češi utrácejí s rozumem
        
    
    
                
            Ostatně už dříve se ukázal velký kontrast mezi tím, jak růžový obrázek nám vytvá...
    
    
        Petr
        Dufek,
        hlavní ekonom Banky Creditas
    
    
       
  
              
       
    
  
      
    
        
            
Hnutí ANO vítězem voleb, na stole je rozvolněnější rozpočtová politika
        
    
    
                
            Nová vláda převezme ekonomiku ve slušné kondici. Hospodářský růst zrychluje a za...
    
    
        Dominik
        Rusinko,
        hlavní ekonom ČSOB Private Banking
    
    
       
  
              
       
    
    
  
  
  
  
      
      
