Přejít k hlavnímu obsahu
Efektivní zpracování příchozí elektronické komunikace
Jedním z trendů v podnikových agendách je bezesporu stoupající důraz na bezpapírovou formu komunikace s klienty a zároveň na maximální zjednodušení této komunikace. Společnosti postupně upouští od velkého množství specializovaných e-mailových schránek a sjednocují je na jednu obecnou kontaktní adresu. To vše samozřejmě obnáší neustále se zvyšující nároky na příjem zpráv z různých kanálů (e-maily, sms, datové schránky apod.) a potřebu tyto zprávy korektně třídit pro další zpracování.
Datum vytvoření: 17/03/2015
Boris Neciuk - Account Manager, Unicorn Systems

linkedin

Komentáře komentáře
Povedený rok pro korunu. Udrží své zisky v roce 2026? Má koruna v příštím roce šanci tyto zisky udržet? My si myslíme, že ano. A nejen... Dominik Rusinko, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Dominik Rusinko
ČNB ponechává sazby beze změny, ale mírní jestřábí rétoriku To směrem k roku 2026 spíše otevírá prostor pro znovuotevření debaty nad da... Jan Bureš, hlavní ekonom ČSOB
Profile picture for user Jan bureš
Holubičí Fed naskočil na býčí vlnu technologické revoluce Celkově holubičí vzkaz z posledního zasedání Fedu byl zesílen i další rétorikou,... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák