Přejít k hlavnímu obsahu
Efektivní zpracování příchozí elektronické komunikace
Jedním z trendů v podnikových agendách je bezesporu stoupající důraz na bezpapírovou formu komunikace s klienty a zároveň na maximální zjednodušení této komunikace. Společnosti postupně upouští od velkého množství specializovaných e-mailových schránek a sjednocují je na jednu obecnou kontaktní adresu. To vše samozřejmě obnáší neustále se zvyšující nároky na příjem zpráv z různých kanálů (e-maily, sms, datové schránky apod.) a potřebu tyto zprávy korektně třídit pro další zpracování.
Datum vytvoření: 17/03/2015
Boris Neciuk - Account Manager, Unicorn Systems

linkedin

Komentáře komentáře
HDP znovu překvapilo pozitivně, česká ekonomika jede na „plný plyn“ Růst je rovnoměrně rozložen mezi spotřebu, investice a zahraniční obchod, přičem... Jan Bureš, hlavní ekonom ČSOB
Profile picture for user Jan bureš
Lepší listopadový schodek rozpočtu. Ale za cenu nižších investic Celkové příjmy rostou solidním meziročním tempem 7,6 %, ve kterém se odráží zryc... Dominik Rusinko, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Dominik Rusinko
ČNB zpřísňuje podmínky pro investiční hypotéky ČNB od dubna příštího roku zavádí přísnější doporučení k investičním hypotékám, ... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel