
Efektivní zpracování příchozí elektronické komunikace
Jedním z trendů v podnikových agendách je bezesporu stoupající důraz na bezpapírovou formu komunikace s klienty a zároveň na maximální zjednodušení této komunikace. Společnosti postupně upouští od velkého množství specializovaných e-mailových schránek a sjednocují je na jednu obecnou kontaktní adresu. To vše samozřejmě obnáší neustále se zvyšující nároky na příjem zpráv z různých kanálů (e-maily, sms, datové schránky apod.) a potřebu tyto zprávy korektně třídit pro další zpracování.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 17/03/2015

Červnový růst jádrové inflace CPI udrží stabilní úrokové sazby ČNB
Ke zvolnění jádrové inflace je zapotřebí: 1) mírnější tlak na trhu nemovitostí (...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Vláda hospodaří v půli roku s deficitem 152 miliard, výhled je ale nejistý
Inkaso roste jak v případě daní z příjmů fyzických (+13,9 %), tak i právnických ...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

ČNB si dává přestávku
Předpokládám, že jde o přestávku, nikoliv konec politiky uvolňování měnové polit...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
