Efektivní zpracování příchozí elektronické komunikace
Jedním z trendů v podnikových agendách je bezesporu stoupající důraz na bezpapírovou formu komunikace s klienty a zároveň na maximální zjednodušení této komunikace. Společnosti postupně upouští od velkého množství specializovaných e-mailových schránek a sjednocují je na jednu obecnou kontaktní adresu. To vše samozřejmě obnáší neustále se zvyšující nároky na příjem zpráv z různých kanálů (e-maily, sms, datové schránky apod.) a potřebu tyto zprávy korektně třídit pro další zpracování.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 17/03/2015
komentáře
HDP znovu překvapilo pozitivně, česká ekonomika jede na „plný plyn“
Růst je rovnoměrně rozložen mezi spotřebu, investice a zahraniční obchod, přičem...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom ČSOB
Lepší listopadový schodek rozpočtu. Ale za cenu nižších investic
Celkové příjmy rostou solidním meziročním tempem 7,6 %, ve kterém se odráží zryc...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom Patria Finance
ČNB zpřísňuje podmínky pro investiční hypotéky
ČNB od dubna příštího roku zavádí přísnější doporučení k investičním hypotékám, ...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

