Přejít k hlavnímu obsahu
Efektivní zpracování příchozí elektronické komunikace
Jedním z trendů v podnikových agendách je bezesporu stoupající důraz na bezpapírovou formu komunikace s klienty a zároveň na maximální zjednodušení této komunikace. Společnosti postupně upouští od velkého množství specializovaných e-mailových schránek a sjednocují je na jednu obecnou kontaktní adresu. To vše samozřejmě obnáší neustále se zvyšující nároky na příjem zpráv z různých kanálů (e-maily, sms, datové schránky apod.) a potřebu tyto zprávy korektně třídit pro další zpracování.
Datum vytvoření: 17/03/2015
Boris Neciuk - Account Manager, Unicorn Systems

linkedin

Komentáře komentáře
Česká ekonomika si v závěru loňského roku udržela tempo Podle očekávání ekonomiku táhnou nahoru domácnosti, kterým se díky výrazně nižší... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
ECB znovu snižuje úrokové sazby a míří k neutrálu Dnešní zasedání se tak příliš nelišilo od toho prosincového. V rámci Rady guvern... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Fed se nastavil do módu „počkáme a uvidíme“ Američtí centrální bankéři se přitom rozhodli pauzírovat jednak proto, že pokrok... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák