Přejít k hlavnímu obsahu
Bankovní poradce nebo prodejce?
Osobnost prodavače v obchodu nebo pokladní v hypermarketu velkou měrou ovlivňuje naše vnímání daného obchodu a naši ochotu utrácet v něm další peníze. Podobnou optikou vnímáme i banky, kde na nás působí zejména přístup pobočkových pracovníků, bankovních poradců. Ačkoli mají v názvu své pozice slovo poradce, jsou nezřídka vnímáni jako pouzí prodejci bankovních produktů. Co mohou banky udělat, aby toto vnímání zlepšily?
Datum vytvoření: 26/05/2015

linkedin

Komentáře komentáře
Česká ekonomika si v závěru loňského roku udržela tempo Podle očekávání ekonomiku táhnou nahoru domácnosti, kterým se díky výrazně nižší... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
ECB znovu snižuje úrokové sazby a míří k neutrálu Dnešní zasedání se tak příliš nelišilo od toho prosincového. V rámci Rady guvern... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Fed se nastavil do módu „počkáme a uvidíme“ Američtí centrální bankéři se přitom rozhodli pauzírovat jednak proto, že pokrok... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák