
Bankovní poradce nebo prodejce?
Osobnost prodavače v obchodu nebo pokladní v hypermarketu velkou měrou ovlivňuje naše vnímání daného obchodu a naši ochotu utrácet v něm další peníze. Podobnou optikou vnímáme i banky, kde na nás působí zejména přístup pobočkových pracovníků, bankovních poradců. Ačkoli mají v názvu své pozice slovo poradce, jsou nezřídka vnímáni jako pouzí prodejci bankovních produktů. Co mohou banky udělat, aby toto vnímání zlepšily?

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 26/05/2015

ECB: Úrokové sazby beze změny, laťka pro jejich snížení je vysoko
Nová prognóza odborného aparátu ECB počítá s průměrnou inflací 2,1 % v tomto roc...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Inflace bez překvapení
Inflace pomalu klesá, avšak nepříznivé trendy přetrvávají. Tím hlavním je sousta...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Průmysl pozvolna jede dál o něco rychleji, zejména díky automotive
Daří se opět primárně výrobcům v segmentu automotive (+4,5 %) a v navazujících o...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
