Bankovní poradce nebo prodejce?
Osobnost prodavače v obchodu nebo pokladní v hypermarketu velkou měrou ovlivňuje naše vnímání daného obchodu a naši ochotu utrácet v něm další peníze. Podobnou optikou vnímáme i banky, kde na nás působí zejména přístup pobočkových pracovníků, bankovních poradců. Ačkoli mají v názvu své pozice slovo poradce, jsou nezřídka vnímáni jako pouzí prodejci bankovních produktů. Co mohou banky udělat, aby toto vnímání zlepšily?
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 26/05/2015
komentáře
Povedený rok pro korunu. Udrží své zisky v roce 2026?
Má koruna v příštím roce šanci tyto zisky udržet? My si myslíme, že ano. A nejen...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom Patria Finance
ČNB ponechává sazby beze změny, ale mírní jestřábí rétoriku
To směrem k roku 2026 spíše otevírá prostor pro znovuotevření debaty nad da...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom ČSOB
Holubičí Fed naskočil na býčí vlnu technologické revoluce
Celkově holubičí vzkaz z posledního zasedání Fedu byl zesílen i další rétorikou,...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB

