Bankovní poradce nebo prodejce?
Osobnost prodavače v obchodu nebo pokladní v hypermarketu velkou měrou ovlivňuje naše vnímání daného obchodu a naši ochotu utrácet v něm další peníze. Podobnou optikou vnímáme i banky, kde na nás působí zejména přístup pobočkových pracovníků, bankovních poradců. Ačkoli mají v názvu své pozice slovo poradce, jsou nezřídka vnímáni jako pouzí prodejci bankovních produktů. Co mohou banky udělat, aby toto vnímání zlepšily?
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 26/05/2015
komentáře
HDP znovu překvapilo pozitivně, česká ekonomika jede na „plný plyn“
Růst je rovnoměrně rozložen mezi spotřebu, investice a zahraniční obchod, přičem...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom ČSOB
Lepší listopadový schodek rozpočtu. Ale za cenu nižších investic
Celkové příjmy rostou solidním meziročním tempem 7,6 %, ve kterém se odráží zryc...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom Patria Finance
ČNB zpřísňuje podmínky pro investiční hypotéky
ČNB od dubna příštího roku zavádí přísnější doporučení k investičním hypotékám, ...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

