Bankovní poradce nebo prodejce?
Osobnost prodavače v obchodu nebo pokladní v hypermarketu velkou měrou ovlivňuje naše vnímání daného obchodu a naši ochotu utrácet v něm další peníze. Podobnou optikou vnímáme i banky, kde na nás působí zejména přístup pobočkových pracovníků, bankovních poradců. Ačkoli mají v názvu své pozice slovo poradce, jsou nezřídka vnímáni jako pouzí prodejci bankovních produktů. Co mohou banky udělat, aby toto vnímání zlepšily?
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 26/05/2015
komentáře
Česká ekonomika si v závěru loňského roku udržela tempo
Podle očekávání ekonomiku táhnou nahoru domácnosti, kterým se díky výrazně nižší...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
ECB znovu snižuje úrokové sazby a míří k neutrálu
Dnešní zasedání se tak příliš nelišilo od toho prosincového. V rámci Rady guvern...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
Fed se nastavil do módu „počkáme a uvidíme“
Američtí centrální bankéři se přitom rozhodli pauzírovat jednak proto, že pokrok...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB