Přejít k hlavnímu obsahu
Ve Smartbankingu Fio banky je možné sjednat další účty a služby
Fio banka rozšířila funkce svého mobilního bankovnictví o zakládání nových produktů. Klienti si tak přímo v mobilu založí další účty, kartu nebo požádají o úvěr.

Mobilní bankovnictví Fio banky dostává díky nejnovější aktualizací významnou novinku. V záložce Moje Fio klienti najdou novou sekci Nový produkt, kde si mohou během pár kliků založit další účty, zažádat o platební kartu nebo úvěr. Celým procesem založení je provede jednoduchý průvodce, kde si nastaví všechny parametry jako u zakládání produktů a služeb v internetovém bankovnictví. Novinka je dostupná pro uživatele Android i iOS.

„Pokračujeme v rozvoji našeho Smartbankingu, aby klienti, kteří jsou zvyklí dělat vše na mobilu, opravdu tu možnost měli a ani se nemuseli hlásit do internetového bankovnictví. Postupně do mobilní aplikace přidáváme další a další funkce, aby byla jeho plnohodnotnou alternativou,“ komentuje novinku obchodní ředitel Jan Bláha.

Datum vytvoření: 30/03/2022

linkedin

Komentáře komentáře
Inflace odskočila od cíle Jak je vidět, vlna zdražování u potravin sice v září polevila, ale rozhodně – ja... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Další negativní překvapení z trhu práce. Míra nezaměstnanosti je nejvyšší od roku 2017 Po sezónním očištění se podíl nezaměstnaných zvýšil dokonce na 4,7 %, což signal... Dominik Rusinko, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Dominik Rusinko
ČNB ponechává sazby beze změny, pro nejbližší měsíce potvrzuje stabilitu Nová prognóza podle našich předpokladů přepsala hospodářský růst lehce dolů pro ... Jan Bureš, hlavní ekonom ČSOB
Profile picture for user Jan bureš