Přejít k hlavnímu obsahu
Sportovní karty si pořídilo již více než 2 tisíce lidí
Sportovní karty Dynamo vzbudily velký ohlas a na pobočkách ČSOB a Ery si je pořídilo již více než dva tisíce zájemců. Držitelé s kartou udělají o třetinu nákupů více než klienti se standardní bankovní kartou.

Karta není populární pouze mezi muži, jejími držiteli jsou ze 40 % ženy. Věkové složení držitelů je v rozmezí 15 až 82 let. Díky velkému zájmu se od června karta Dynamo nabízí také na vybraných poštách v Pardubicích a Chrudimi a od září přibydou další novinky.

Karta Dynamo funguje jako členská a slevová karta a zároveň jako standardní bezkontaktní platební karta MasterCard. Slevu lze uplatnit předložením karty u vybraných partnerů ve východních Čechách a také při nákupu vstupenek a občerstvení během utkání. 

Průzkum společnosti STEM/MARK ukázal, že kartu Dynamo by doporučilo 98 % jejich držitelů, dvě třetiny držitelů motivovalo k pořízení karty právě spojení se svým oblíbeným hokejovým klubem. Každou čtvrtou kartu si její držitelé pořídili na základě doporučení přátel nebo známých. „Držitel karty Dynamo provádí měsíčně o 30 % více transakcí a také utratí v průměru o jeden tisíc korun více. Navíc počet aktivních klientů zasílající na účet více jak 5 000 Kč měsíčně přesahuje 80 %,“ říká Miloš Minčič, Change Manager útvaru Produkty a integrace ČSOB.

Pro novu hokejovou sezónu si hokejový klub ve spolupráci s ČSOB připravil další překvapení. Nejenže slevový program rozšířil o jedenáct nových partnerů, ale majitelé permanentních vstupenek budou moci kartu Dynamo používat také pro vstup na hokejová utkání. Stačí, aby si svou papírovou permanentku spárovali s kartou Dynamo na pokladně Tipsport arény. Pro tyto návštěvníky bude od září připraven speciální „Dynamo vstup“ s červeným kobercem a hosteskami, které návštěvníkům nabídnou drobné dárky.

Úspěch Karty Dynamo vzbudil zájem o podobný typ karty v dalších regionech. „ČSOB v současné době chystá spuštění regionálních karet s významnými sportovními partnery v Severočeském kraji, Královehradeckém kraji a v Praze,“ uvádějí Pavel Sláma a Radovan Lasák, Development manažeři, kteří jsou v ČSOB zodpovědní za koncept regionálních karet.

 

Datum vytvoření: 02/09/2015
-- Redakce

linkedin

Komentáře komentáře
Úspěšné mistrovství světa – může pomoci ekonomickému oživení? Předpokládáme, že samotný šampionát „velkými čísly“ výrazněji nepohne. Podle odh... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
V globální ekonomice narůstá protekcionismus. Jak razantně zareaguje Evropa? Nová cla ovlivní asi jen 4 % celkových čínských dovozů do Ameriky, proto není tř... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Přirozená reálná dlouhodobá úroková míra směřuje na sever Jen pro představu - např. forwardově počítaná reálná úroková míra „pět let za pě... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák