Soutěž Zlatá koruna se koná pravidelně už od roku 2003 a skloubí v sobě názory odborníků i laiků. V odborné části produkty hodnotí 300 členná odborná porota, složená z lidí různých profesí napříč celým finančním trhem. V jejím čele je už několik let prof. Michal Mejstřík.
Pro laiky je určené hlasování v Ceně veřejnosti a Ceně podnikatelů. Cena veřejnosti je dvoukolová s play-off o dvaceti účastnících, Cena podnikatelů probíhá jednokolově. O síle veřejného hlasování vypovídají nejlépe čísla. V loňském roce odevzdali lidé v nominačním a finálovém kole dohromady přes 90 tisíc hlasů pro víc než 600 finančních produktů. V Česku byste podobnou finanční anketu hledali jen stěží.
Dlouhodobě dominují Ceně veřejnosti nízkonákladové účty. Čím dál častěji se v ní ale prosazují i další kandidáti - platební nálepky, různá spoření nebo úvěry. Zaujal některý i vás? Nenechte si to pro sebe a pomožte ostatním s výběrem z nepřeberné nabídky.
„Vážím si především toho, že se nám každoročně sejdou desetitisíce "kladných bodů". Ono je jednoduché na něco nadávat a jenom kritizovat. Vybrat jeden produkt z mnoha a říct, že je nejlepší, dá víc práce. Když si spočítáte, že vítěz zpravidla nasbírá přes deset tisíc hlasů, má už taková pochvala velkou váhu. Vždyť pro něj vlastně zvedlo ruku jedno menší město. I proto předávání Ceny veřejnosti patří mezi mé nejoblíbenější okamžiky galavečera. Spolu se mnou tuto Zlatou korunu totiž uděluje zástup spokojených klientů,“ říká Pavel Doležal, ředitel Zlaté koruny.
Hlasovat v nominačním kole a zároveň se zařadit do soutěže o zajímavé ceny je možné na www.zlatakoruna.info; http://www.zlatakoruna.info/soutez/2016/verejnost.
Vyhrát lze např. poukazy na zapůjčení vozů značky JEEP, šperky dle vlastního výběru z dílny JK Jitka Kudláčková a další zajímavé ceny od partnerů Zlaté koruny.