Přejít k hlavnímu obsahu
mBank spustila autorizaci plateb pomocí biometrie
mBank ve své mobilní aplikaci představila další novinku – možnost autorizace plateb pomocí biometrických prvků klienta. Jedná se o jedinečné charakteristiky každého jednotlivce, jako je například otisk prstu, vzhled oční duhovky nebo rysy obličeje. Ty pomocí chytrého telefonu mohou sloužit k ověření plátců či potvrzení některých kroků. Nově si také klienti mohou v aplikaci spravovat trvalé příkazy a jednorázové platby. Díky těmto novinkám budou moci spravovat své finance s ještě vyšším komfortem.
biometrics

mBank svým klientům přináší různé nové funkcionality. Potvrzuje to i zavedení nové možnosti autorizace pomocí biometrie v mobilní aplikaci. V současnosti je možné tímto způsobem potvrzovat prováděné platby a změny související s platebními kartami například při úpravě limitů plateb.

„Aby klient mohl autorizaci plateb pomocí biometrických údajů využívat, je potřeba, aby ve své mobilní aplikaci v nastaveních tuto možnost povolil. Následně bude při potvrzování plateb či realizaci změn na kartě aplikací vyzván k přiložení prstu k chytrému telefonu, který načte jeho otisk, nebo ke snímku tváře či duhovky,“ uvádí Lukáš Kiac, vedoucí rozvoje mobilního a internetového bankovnictví mBank.

Kvůli zvýšení bezpečnosti zároveň na pozadí platby probíhají procesy, které ověřují důvěryhodnost transakce a také kumulativní výši plateb. Po dosažení určeného limitu si aplikace vyžádá potvrzení platby pomocí PIN-kódu.

Další novinkou v mobilní aplikaci mBank je, že si klienti nyní mohou kompletně spravovat pravidelně se opakující platby pohodlně a rychle prostřednictvím svého chytrého telefonu. Velmi jednoduše tak mohou vytvořit nový a v případě potřeby upravit či zrušit stávající trvalý platební příkaz. Nebudou se už muset přihlašovat do internetového bankovnictví a vše nastaví přímo v mobilu, kdykoli a kdekoli se nacházejí. Novinky se týkají i možnosti úpravy jednorázových plateb, které budou klienti nově moci již nejen smazat, ale také upravit.  

Banka také nedávno v mobilní aplikaci spustila možnost chatu s expertem mBank, díky čemuž klienti vyřeší své požadavky rychle a jednoduše, ať se nacházejí kdekoli. mBank je tak nyní svým klientům blíže než kdy dřív.

Datum vytvoření: 10/11/2021

linkedin

Komentáře komentáře
Disent vůči Powellovi roste, ten ale drží jestřábí linii Rozložení hlasů zveřejněné na konci komentáře k rozhodnutí Fedu logicky nažhavil... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák
Obchodní „nevýhra“ Evropské unie Tohle na první dobrou nezní jako férová dohoda. Efektivní celní sazba na dovozy ... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Slabší růst české ekonomiky Na straně poptávky ekonomiku podporovala spotřeba domácností, na straně nabídky ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek